Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam mały problem z jakością hdri. Mianowicie dlaczego pojaiwają mi się takie kropki na lakierze??:mad: Nie rozumiem tego. Image sampling mam ustawiony na 1/2 (próbowałem na innych i tesh dupa :()Nie wiem jak ustawic obcje brazila moze mapy hdri zeby było w porządku ratunku!![urwanie glowy]

 

 

hdri.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem nie tkwi chyba w image sampling tylko w tych usatawieniach od GI - sample rate i sec rate. Ja jak renderowałem ferrari to chyba pierwsze na 25 było a drugie na 7 ale strasznie długo to trwało:P.

Napisano

Mapy HDRI oddziałują na kolory w scenie, więc muszą zmieniać nieco kolor lakieru!!!

Napisano

heh no dobrze. Teraz z ciekawości wziąłem car painta. Poniżej efekt. Sampling w Luma serwer ustawiłem chyba na 24/10 !! i dalej są takie kropki !! ale już tylko w miejscu gdzie odbija się plan. Może excludować tego planan w generator exclude ?(tak pisało w jakimś tam tutorialu o hdri, ale nie wiem czy to coś da :))

 

 

hdri1.jpg

Napisano

Jakie wartości ustawiłeś na szybie??? Mam z tym problem w swoim modelu i ciekawi mnie to, bo u Ciebie wyszło nieźle!!

pzdrwka

Napisano

Kiedys mialem podobny problem ,meczylem sie z tym pare

godzin najwazniejsze to dobrze ustawic opcje hdri ,

gdy wybierasz mapke hdri pojawiaja sie opcje,ustaw tak jak na zalaczonym obrazku:

 

hdri111.jpg

 

a tu masz render(Shade rate 0,-3 i sampling control 30,15)

kulahdri-q.jpg

 

a tu render na domyslnych ustawieniach plugina hdri:

 

kulahdri-bad.jpg

 

render podobny do twoich

 

ps.

jasnosc mapy ustawiasz w material editorze w zakladce output > RGB Level

i nie zapomnij ustawic ja jako spherical environment

 

 

 

Napisano
Originally posted by Aleksander

Swietny pomysl, jak na to wpadles?

 

jak sie pytalem ciebie to mi nie odpowiedziales wiec sam nad tym siedzialem... , i tak zreszta pod wzgledem uzycia hdri w scenie brazil jest do d... teraz dzialam na vrayu

Napisano

w lumie musisz ciagle zwiekszac sampling.. ( 48/20 np.. nie wiem)

albo jesli masz shade rate na -3,0

to polecam wypuscic #photons ze swiatla jakiegos rectangle

i pokombinowac z search radius w photons map serwer

znacznie przyspiesza render i szybciej znikaja te kropeczki.. hehehe

daj Sky light w Lumie na 1 , nie wiecej

bo jak zwiekszasz to dluzej bedziesz mial kropeczki zwiekszajac view i Sec rate

to tak po chlopsku

na konski rozum

pozdro

fotoas..

dzis mysle lopatologicznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności