Petrik Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 modelik 2048 faceow + 4 textury , color, normal,bump,specular Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 bardzo i się podoba! Tylko że wg mnie taka twarz do trola nie pasuje, ale fajnie że chciało ci się go tak dokładnie teksurować. Ogólnie zajefajny. P.S. W jakiej rozdzielczości te tekstury są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrik Napisano 19 Luty 2005 Autor Share Napisano 19 Luty 2005 textury sa 512@512 rendery ze swiatlami w scenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jagi Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 modelik fajny ale nie za bardzo to przypomina ogra :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 W Zbrushu rzeźbiłeś jak mniemam. Całkiem przyzwoity. Trochę za mocne wcięcie kciuka (przynajmniej tak na screenie wygląda ) Specular na gatkach mogłeś sobie darować bo teraz cały model wydaje się zrobiony z jednego materiału. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 jeszcze pytanko czym się różni mapa bump od normal w tym modelu (kiedys bawiłem się w Quake 1 + Tenebrae a tam były mapy color ,normal , specular i light (samoświecenie ) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrik Napisano 19 Luty 2005 Autor Share Napisano 19 Luty 2005 dzieki, z ta szmata masz racje , nie zwrocilem na to uwagi... model od poczatku do konca byl robiony w maxie, nie kozystam z zbrusha bo go nie znam. mapa normalnych zaokraglam model i dorabiam mu szczegoly ktore ma wersja highpoly ( dziurki w nosie , miesnie, paznokcie, pepek etc... :) )natomiast bump mapa zrobilem wypuklosci skory i inne takie drobniejsze pierdolki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radus_Keles Napisano 8 Marzec 2005 Share Napisano 8 Marzec 2005 Twarz bardziej przypomina jakiegoś pana w dresie, a nie trola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrik Napisano 15 Marzec 2005 Autor Share Napisano 15 Marzec 2005 a to zle ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 15 Marzec 2005 Share Napisano 15 Marzec 2005 nonono - bardzo fajnie, tylko troche kanciasta klata - to widac... - na place za duzo poly straciles, - im mniej tym lepiej - p.s - napisz do mnie na gg pleas o 2 sprawach -1sza - jak zrobiles ta skore na plecach , 2 ga czy chesz byc w b3team i robic modele do gry >? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 siatke mozna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 Spoko model tylko myslałem zawsze ze trole sa małe i bardzo gruuube ale i tak super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrik Napisano 1 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2005 oto siatka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się