Napisano 19 Luty 200520 l bardzo i się podoba! Tylko że wg mnie taka twarz do trola nie pasuje, ale fajnie że chciało ci się go tak dokładnie teksurować. Ogólnie zajefajny. P.S. W jakiej rozdzielczości te tekstury są?
Napisano 19 Luty 200520 l W Zbrushu rzeźbiłeś jak mniemam. Całkiem przyzwoity. Trochę za mocne wcięcie kciuka (przynajmniej tak na screenie wygląda ) Specular na gatkach mogłeś sobie darować bo teraz cały model wydaje się zrobiony z jednego materiału. Pozdrawiam
Napisano 19 Luty 200520 l jeszcze pytanko czym się różni mapa bump od normal w tym modelu (kiedys bawiłem się w Quake 1 + Tenebrae a tam były mapy color ,normal , specular i light (samoświecenie ) )
Napisano 19 Luty 200520 l Autor dzieki, z ta szmata masz racje , nie zwrocilem na to uwagi... model od poczatku do konca byl robiony w maxie, nie kozystam z zbrusha bo go nie znam. mapa normalnych zaokraglam model i dorabiam mu szczegoly ktore ma wersja highpoly ( dziurki w nosie , miesnie, paznokcie, pepek etc... :) )natomiast bump mapa zrobilem wypuklosci skory i inne takie drobniejsze pierdolki.
Napisano 15 Marzec 200519 l nonono - bardzo fajnie, tylko troche kanciasta klata - to widac... - na place za duzo poly straciles, - im mniej tym lepiej - p.s - napisz do mnie na gg pleas o 2 sprawach -1sza - jak zrobiles ta skore na plecach , 2 ga czy chesz byc w b3team i robic modele do gry >?
Napisano 30 Marzec 200519 l Spoko model tylko myslałem zawsze ze trole sa małe i bardzo gruuube ale i tak super.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto