Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo i się podoba!

Tylko że wg mnie taka twarz do trola nie pasuje, ale fajnie że chciało ci się go tak dokładnie teksurować. Ogólnie zajefajny.

P.S.

W jakiej rozdzielczości te tekstury są?

Napisano

modelik fajny ale nie za bardzo to przypomina ogra :)

Napisano

W Zbrushu rzeźbiłeś jak mniemam.

Całkiem przyzwoity.

Trochę za mocne wcięcie kciuka (przynajmniej tak na screenie wygląda )

Specular na gatkach mogłeś sobie darować bo teraz cały model wydaje się zrobiony z jednego materiału.

 

Pozdrawiam

Napisano

jeszcze pytanko czym się różni mapa bump od normal w tym modelu (kiedys bawiłem się w Quake 1 + Tenebrae a tam były mapy color ,normal , specular i light (samoświecenie ) )

Napisano
  • Autor

dzieki, z ta szmata masz racje , nie zwrocilem na to uwagi...

model od poczatku do konca byl robiony w maxie, nie kozystam z zbrusha bo go nie znam.

mapa normalnych zaokraglam model i dorabiam mu szczegoly ktore ma wersja highpoly ( dziurki w nosie , miesnie, paznokcie, pepek etc... :) )natomiast bump mapa zrobilem wypuklosci skory i inne takie drobniejsze pierdolki.

Napisano

nonono - bardzo fajnie, tylko troche kanciasta klata - to widac... - na place za duzo poly straciles, - im mniej tym lepiej - p.s - napisz do mnie na gg pleas o 2 sprawach -1sza - jak zrobiles ta skore na plecach , 2 ga czy chesz byc w b3team i robic modele do gry >?

Napisano

Spoko model tylko myslałem zawsze ze trole sa małe i bardzo gruuube

ale i tak super.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności