Jump to content

Pomocy XP


nielot007
 Share

Recommended Posts

Witam!!

mam problem zainstalowalem gre(nie zbyt legalna;)) w XP chcialem uruchomic ja w 98 hnie dzialalal wiec chcac ja usunac udalem sie do XP wlaczam xp a tu nic nie pojawia sie nic ani pasek menu ani ikony nic:(:(

w tym zecz ze mam program antywirusowy panda on mi wykryl ze mam wirusy w kilku plikach i mam wirusa w explorer.exe pisze zebym uruchomil kompa ponownie bo on jest w kwarantaniie no to uruchamiam ale to nic nie daje wciaz nie mam pulpitu:(

jak wiecie co zrobic pomozcie

aha wirus nazywa sie W32/PARITE.B

pozdro

Link to comment
Share on other sites

windows powinien trzymac kilka kopii pliku explorer.exe w katalogu windows

jezeli masz np. total commandera czy inny program to poszukaj ich w katalogu windowsa i przegraj do katalogu glownego.

U mnie znalazl 2 kopie oprocz podstawowej, 1 byla w katalogu windows\servicepackfiles\i386, jezeli masz servicepacka tez powinienes go tam miec.

Link to comment
Share on other sites

chlopie u mnie przeinstalowanie systemu to 40 min .... wkladam plyte ... boire instalacje systemu , instaluje na partycji ze starym i formatuje ... wszystko mi pieknmie windows robi ... w ciagu 40 min mam swierzy system ... ;] a tu juz drugi dzien a wy sie bawicie z tym ;]

Link to comment
Share on other sites

ja mam XP'ka i elegancko usuwam caly brud z kompa (skanuje antywirem on-line ze stronki http://www.mks.com.pl)

 

EDIT: przez instalke wersji testowych mks'a na kompie, zwalil mi sie system, wieszal sie na starcie, przyczyny wszedzie szukalem, formata robilem 5 razy w ciagu dnia, dopiero po tygodniu dowiedzialem sie ze to przez to :|, dlatego teraz robie zawsze skana tylko on-line

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy