southside Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Model zostal wykonany w 3ds max na potrzeby reklamy,zrenderowany w Brazil'u. Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 21 Luty 2005 Share Napisano 21 Luty 2005 Model niezły, render i materiały słabe ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 21 Luty 2005 Share Napisano 21 Luty 2005 model niezly ale scena przeswietlona i materialy tez nie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duck Napisano 21 Luty 2005 Share Napisano 21 Luty 2005 siedzenia jakieś takie plastikowe.. no i właściwie to co wyżej daj jakieś inne ujęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczupal Napisano 21 Luty 2005 Share Napisano 21 Luty 2005 Model super a tekstury mysle ze to sa tylko przykladowe :] ... ile dostales za taki model ?? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
southside Napisano 21 Luty 2005 Autor Share Napisano 21 Luty 2005 Model robilem 5 dni. Nie mialem czasu pobawic sie nim wiecej:) W formie jakiej zostal uzyty takie teksturowanie i oswietlenie wystarczylo. Obiecuje ze dopracuje go (zaraz jak bede mial wolna chwile:) P.S. grafika 3d to cos wiecej niz pieniadze ale jestem zadowolony z wynagrodzenia:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ferdkowaty Napisano 22 Luty 2005 Share Napisano 22 Luty 2005 Model bardzo fajny, ale render prześwietlony.Zauwazyłem, że chyba za duże jest miejsce na tablice rejestracyjną. Zmień rozstawienie świateł i ich wartość, wtedy zdjęcie nie powinno być prześwietlone.Powodzenia w dalszej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 22 Luty 2005 Share Napisano 22 Luty 2005 Problemem tego rendera jest, tak jak już Ferdkowaty słusznie zauważył, prześwietlenie przez co obraz jest dokładnie 'wyprany' z niskich tonów co z kolei powoduje małe kontrasty. Takie posunięcie czasami się sprawdza ale raczej nie w renderach przedstawiających auta. Co do materiałów nie był bym taki pewien. Trudno tutaj coś powiedzieć gdyż tak naprawdę niema ci się co odbijać na karoserii. Trudno w takiej sytuacji oceniać materiały. Proponował bym dodać jakąś mapkę environment (gradient lub hdri) Model ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi