Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam mały problem: Stworzyłem boxa i nałożyłem na niego bitmapę poprze modyfikatorUVW Mapping (opcja planar. Zmniejszyłem gizmo). Bitmama ma wyłączoną opcję Tile. Nie wiem w jaki sposób na tego samego boxa nałożyć kolejną teksturę :/. Próbowałem dołorzyć kolejny modyfikator UVW Maping, ale kiedy ustawiałem pomniejszone gizmo (tego drugiego modyfikatora) i nakładałem kolejną teksturę (z innej próbki), wtedy kasowała mi się poprzydnio nałożona textura. Plisss, pomóżcie.

PS .Dorzucam obrazki jakby coś było niejasne

PS2 .Na 1 obrazku jest nałożona 1trkstura

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Zrobiłem jak napisałeś. Materiały dałem do multi/sub object. Materiał pierwszy w mapie opacity ma channel=1, materiał drugi ma channel=2. Potem w do pierwszego UVW Mapping materiał 1 ma Map Channe = 1, w drugim UVW mapping ,Map Channel = 2. No i coś jest źle. Materiał 1 jest z przodu, a drugi z tyłu boxa

Napisano

Do jednego polygona możesz podpiąć tylko jeden materiał, ale może to być materiał typu Blend - łączący w sobie kilka tekstur nakładających się na siebie za pomocą maski.

 

W twoim przypadku zrobiłbym Unwarpa UVW i Render to Texture, a potem w Photoshopie odpowiedno nałożył dwie texturki (metoda ta jest bezużyteczna jeśli chcesz mieć dwa materiały o innych właściwościach)

Napisano

boxa na editable poly --> polygons --> zaznacz kilka polygonow na 1 texture zjedz na dol tam wpisz ID np 2 daj enter i tak dla innych a potem multi/sub w kanalach powrzucajtextury do tych Id ktore przypisales

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności