Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy ktoś może mi odpowiedzieć na następujące pytanie?

 

Czy w Maxie można zrobić tak, aby przypisać texturom obiektów filtry z photoshopa, tak aby podczas renderingu max wykonał filtrowanie na fragmencie obiektu? Na przykład wykorzystując Material Effects Chanel?

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Efekty z Photoshopa można dodać w Videoposcie, ale czy da się to robić bezpośrednio texturom to nie wiem.

Napisano
  • Autor

Lucas a możesz mi powiedzieć jak to zrobić? Szukałem tego w Videoposcie, ale nie umiem znaleść.

Napisano
  • Autor

wielkie dzięki!

juz ściągnąłem, jeszzce nie testowałem. mam nadzieje ze osiągne dzieki temu to, co chce, po obróbka klatka po klatce w PS jest męcząca....

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

hmm, dziwny ten User-Defined Filter.

połapaliście się we wpisywaniu liczb do tych wszystkich pól, bo ja sie pogubiłem.

Chciałem osiągnać efekt Color HalfTone, czyli efekt rastra. Czy ktoś wie jak to zrobić?

Napisano
  • Autor

O rany! Nic z tego nie rozumiem!Kto napisał ten plugin, matematyk-fanatyk? :(

Jest w takim razie jakaś wtyczka user-friendly, która to poprostu obliczy? Bo ta przypomiona raczej jakieś liczydło, a mnie by chodziło raczej o kalkulator.

Pomóżcie prosze, to ważne.

Napisano
  • Autor

właśnie przeglądam stronę firmy Cebas i wpadły mi w oko, dwie wtyczki do maxa.

FinalToon i GhostPainter 2.1, może dzięki którejś z nich uda mi się renderować z rastrem. Czy mieliście jakieś doświadczenia z tymi wtyczkami? Wiecie coś o nich ?

Napisano

Mam prosbe, narysuj mi jak chlop krowie na rowie jaki efekt dokladnie chcesz uzyskac, bo nie chce mi sie zgadywac ;P

Czy chcesz ten raster plasko, jakby prostopadle do kamery, czy raster ma sie normalnie ukladac na obiekcie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności