Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktoś może mi odpowiedzieć na następujące pytanie?

 

Czy w Maxie można zrobić tak, aby przypisać texturom obiektów filtry z photoshopa, tak aby podczas renderingu max wykonał filtrowanie na fragmencie obiektu? Na przykład wykorzystując Material Effects Chanel?

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wielkie dzięki!

juz ściągnąłem, jeszzce nie testowałem. mam nadzieje ze osiągne dzieki temu to, co chce, po obróbka klatka po klatce w PS jest męcząca....

 

Pozdrawiam

Napisano

hmm, dziwny ten User-Defined Filter.

połapaliście się we wpisywaniu liczb do tych wszystkich pól, bo ja sie pogubiłem.

Chciałem osiągnać efekt Color HalfTone, czyli efekt rastra. Czy ktoś wie jak to zrobić?

Napisano

O rany! Nic z tego nie rozumiem!Kto napisał ten plugin, matematyk-fanatyk? :(

Jest w takim razie jakaś wtyczka user-friendly, która to poprostu obliczy? Bo ta przypomiona raczej jakieś liczydło, a mnie by chodziło raczej o kalkulator.

Pomóżcie prosze, to ważne.

Napisano

właśnie przeglądam stronę firmy Cebas i wpadły mi w oko, dwie wtyczki do maxa.

FinalToon i GhostPainter 2.1, może dzięki którejś z nich uda mi się renderować z rastrem. Czy mieliście jakieś doświadczenia z tymi wtyczkami? Wiecie coś o nich ?

Napisano

Mam prosbe, narysuj mi jak chlop krowie na rowie jaki efekt dokladnie chcesz uzyskac, bo nie chce mi sie zgadywac ;P

Czy chcesz ten raster plasko, jakby prostopadle do kamery, czy raster ma sie normalnie ukladac na obiekcie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności