Napisano 5 Marzec 200520 l Czy ktoś może mi odpowiedzieć na następujące pytanie? Czy w Maxie można zrobić tak, aby przypisać texturom obiektów filtry z photoshopa, tak aby podczas renderingu max wykonał filtrowanie na fragmencie obiektu? Na przykład wykorzystując Material Effects Chanel?
Napisano 5 Marzec 200520 l Efekty z Photoshopa można dodać w Videoposcie, ale czy da się to robić bezpośrednio texturom to nie wiem.
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor Lucas a możesz mi powiedzieć jak to zrobić? Szukałem tego w Videoposcie, ale nie umiem znaleść.
Napisano 7 Marzec 200520 l Autor wielkie dzięki! juz ściągnąłem, jeszzce nie testowałem. mam nadzieje ze osiągne dzieki temu to, co chce, po obróbka klatka po klatce w PS jest męcząca.... Pozdrawiam
Napisano 7 Marzec 200520 l Autor hmm, dziwny ten User-Defined Filter. połapaliście się we wpisywaniu liczb do tych wszystkich pól, bo ja sie pogubiłem. Chciałem osiągnać efekt Color HalfTone, czyli efekt rastra. Czy ktoś wie jak to zrobić?
Napisano 10 Marzec 200520 l Autor O rany! Nic z tego nie rozumiem!Kto napisał ten plugin, matematyk-fanatyk? :( Jest w takim razie jakaś wtyczka user-friendly, która to poprostu obliczy? Bo ta przypomiona raczej jakieś liczydło, a mnie by chodziło raczej o kalkulator. Pomóżcie prosze, to ważne.
Napisano 13 Marzec 200519 l Autor właśnie przeglądam stronę firmy Cebas i wpadły mi w oko, dwie wtyczki do maxa. FinalToon i GhostPainter 2.1, może dzięki którejś z nich uda mi się renderować z rastrem. Czy mieliście jakieś doświadczenia z tymi wtyczkami? Wiecie coś o nich ?
Napisano 17 Marzec 200519 l Mam prosbe, narysuj mi jak chlop krowie na rowie jaki efekt dokladnie chcesz uzyskac, bo nie chce mi sie zgadywac ;P Czy chcesz ten raster plasko, jakby prostopadle do kamery, czy raster ma sie normalnie ukladac na obiekcie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto