Skocz do zawartości

Problem z trzema osiami w Max'ie...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To co jest przedstawione na obrazq przełożę na "chłopski rozum" . Otóż mam pewien problem... . Wyobraźcie sobie, że mam sześcian i przesuwam go w płaszczyźnie x-y powiedzmy o 22,5 stopnia. Potem chcę przesunąć jeden z vertex'ów wzdłuż krawędzi sześcianu, a nie względem tych trzech osi... . Żółty vertex ładnie się przesuwa wzdłuż niebieskiego edg'a, gdyż ten edge jest równoległy do osi x, lecz chciałbym aby w przypadku białego vertex'a (jest w prawym górnym rogu) przesunięcie nastąpiło po krawędzi zielonego edga. Jak to zrobić? Zgóry WIELKIE THX za help... .

 

qUESTIOn.JPG

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

konwertuj obiekt do editable poly i odnajdź pole "coinstraints". Tam ustaw "edge", a wierzchołki będą się przesuwały wzdluż krawędzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności