Jump to content

Problem z trzema osiami w Max'ie...


vlmv
 Share

Recommended Posts

To co jest przedstawione na obrazq przełożę na "chłopski rozum" . Otóż mam pewien problem... . Wyobraźcie sobie, że mam sześcian i przesuwam go w płaszczyźnie x-y powiedzmy o 22,5 stopnia. Potem chcę przesunąć jeden z vertex'ów wzdłuż krawędzi sześcianu, a nie względem tych trzech osi... . Żółty vertex ładnie się przesuwa wzdłuż niebieskiego edg'a, gdyż ten edge jest równoległy do osi x, lecz chciałbym aby w przypadku białego vertex'a (jest w prawym górnym rogu) przesunięcie nastąpiło po krawędzi zielonego edga. Jak to zrobić? Zgóry WIELKIE THX za help... .

 

qUESTIOn.JPG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy