Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

domek ładny, dobrze zrobioneale ale ten łuk troszke polygonowaty i textury zawaliłeś naprawił by to displace albo ręczny modeling

Napisano

to co powiedzieła AGmakonts ,a od siebie to dodam proporcje - te dzrzewa są strzasznie mała .

Napisano

ten dach jakiś napompowany się wydaje - wszystko takie ogromniaste - dachówki i belki wszędobylsko wygładzane - dlaczego? KANCIASTOŚCI kształtu też są ważne. Za to okładziny kamienne ostre jak żyletką wyciete - jedno zaprzecza drugiemu! Powinno być dokładnie odwrotnie.

Rury spustowe trzymają się na niczym - wiszą w powietrzu. Czy czepiam się detali? Nie na Boga - to po prostu widać jak byk!

Jest jak jest, ale w zasadzie wszystkie elementy domu są tutaj obecne, proszę - mamy nawet obróbki blacharskie ponad koszami - to żadko kto pokazuje. Całkiem nieźle choć następne wizualizacje niech nie będą takie "ciężkie" - nie ma potrzeby podkreślać elementów (np. detali dachu), które wespół z resztą tworzą prawidłową całość.

To tak jakbyś napisał "patrzcie zrobiłem rynny i dachówkę w 3d!" - nie tędy droga, bo tu niech się martwią Ci, którzy normalnie tego nie pokazują;)

 

Pozdrawiam

Napisano

uuu, poza innymi wadami - to najgorsz jest render !, potem proporcje! potem textury! - i tak glupio troche wyglada jak by bylo z user view - renderuj w camera !

Napisano

nie wiem ale jakos nie przekonala mnie Twoj wizualizacja. Jak dla mnie malo realsitycznie to wszystko wyglada. Moze to te tekstury moze osietlenie sam nie wiem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności