enzo Napisano 14 Marzec 2005 Napisano 14 Marzec 2005 Zacząłem sprawdzać co dzisiaj mogę stworzyć w porównaniu do programów z 97 roku - opieram się o projekt sceny z GFX 4/97 - troszke go zmodyfikuje... ale objekty zostaną takie same... Objekty tworze w Rhinoceros(2,0), rendering w Cinema 4d (8,5) Pierwsze testy szkła... - jeszcze dłuuuuuga droga do doskonałości..
ciapaty Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 tej, ale lod tak nie plywa w wodzie :P tak plywa niedopita butelka piwa ;)
Pawelkos Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 stop troche lod bo ma troszke za ostre krawedzie, tak mi sie wydaje
Lumpy Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 ale lod tak nie plywa w wodzie :P tak plywa niedopita butelka piwa Nie qmam. A może powinnien iść na dno??!! Poza ostrymi krawędziami lód jest OK. Proponuję meshsmooth, ew. chamfer.
enzo Napisano 15 Marzec 2005 Autor Napisano 15 Marzec 2005 poprawiłem kostki, teraz muszę się zabrać za cygaro do popielniczki... oraz dym...hmmm - troszke będzie roboty...
Gość styczny Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 Może jestem ślepy (teraz) ale niewidze żebyś poprawił coć wiem tyle że oddaliłeś TO.
mentaller Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 z tego co pamietam z fizyki ;-) to np. góry lodowe wystają zaledwie 1\10 ponad powierzchnię wody - to samo można powiedzieć o kostkach, trochę je zanurz.
illy Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 z fizyki czy z Titanica? 1/7 do 1/8 [gestosc lodu i wypornoc;]
Tomek Kosiorek Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 dodam ze ten numer i scena z GFX nie jest wymierna do mozliwosci tylko umiejetnosci owczesnych autorow tych grafik-czyli nawet wtedy mozna bylo zrobic lepiej..
enzo Napisano 15 Marzec 2005 Autor Napisano 15 Marzec 2005 Proszę o to render w którym "kostki" są odpowiednio zanurzone... Wolałbym żebyście komentowali moje wysiłki graficzne... a nie fizyke kostek lodu... ale dobre i to :) Mam już Storm Tracer'a , troszke się pobawię... i zrobię dym... (zobacze ile bede miał czasu, bo do 18 muszę oddać bibliografie.. ta nowa maturka :P ) Tomk'u - wiem... o tym , najlepiej to widać gdzie mieszczą się obok siebie rendery z Softimage i real3d, real wypadł najlepiej , dużo lepiej od Softimage, pomimo tego że softiamge dysponował dużo większymi możliwościami, jednak ważniejsze jest zaplecze artysty... - zobaczymy co ja wykombinuje...:)
Salvator Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 szkło się błyska a kaustyki nie ma, nieładnie
ciapaty Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 jakaś dziwna ta refrakcja w okolicy dna... widac jakby dno szklani bylo jakies takie lustrzane i odbijalo wszystko zamiast przepuszczac... tzn. nie widac zamiszania ktore powinny powodowac te 'nozki' szklanki.
enzo Napisano 16 Marzec 2005 Autor Napisano 16 Marzec 2005 hmmm, budowa szklanki jest prawidłowa, refrakcja = szkło (czyli około 1,44)... zobacz bez płynów... - ale obraz wydaje mi się poprawny...
Tomek Kosiorek Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 no powinienes wycisnac trache jeszcze z tego szkla-troszke odbic dac, i kaustyka by sie przydala-ciekaw jestem na co stac Ciebie i cineme:)
ciapaty Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 bez plynu wyglada spox, tylko ze te te odblaski za chyba za mocne no i to co pisali wyzej... bez odbic szklo wyglada plastikowo :) zapodaj jakies hrdi ;)
enzo Napisano 16 Marzec 2005 Autor Napisano 16 Marzec 2005 to były tylko próby - dzięki za podpowiedzi... teraz dorzuciłem HDRi, ale co do Caustic - to niestety ale narazie odpada, robie dużo poprawek a taki render trwa sporo... - jak będe kończył scene , to oczywiście... nie zapominajcie że to tylko szklanka, to nie jest cała scena :), więc cały render jeszcze się jakoś "podrasuje"
ciapaty Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 to drugie ladniejsze, apowiedz dlaczemu na pierwszym takie ostre reflexy w szkle są??
AGmakonts Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 O ostatni rzeczywiście ładny morzesz potem dodać jeszcze ślad szminki na szklance:)
Salvator Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 jak na mój gust to masz mocno za mocne te refleksy, z mniejszym by lepiej wyglądało. I nie wiem co teraz właściwie tam majstrujesz, oteksturuj plan'e żeby drewniany blat był, dodaj hdri kuchni, włącz kaustykę, włącz render i pójdź na długi spacer :> pozdro
Muhaho Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 Ostatnia szklanka wyglada juz calkiem poprawnie. Pozdrawiam!
mujas Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 Witam Enzo a widziales tego posta ?? http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=12496 mam nadzieje ze nie bo wtedy wygladalo by tak jak zdublowanie go. Powodzenia zycze i czekam na koncowy render
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się