Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zacząłem sprawdzać co dzisiaj mogę stworzyć w porównaniu do programów z 97 roku - opieram się o projekt sceny z GFX 4/97 - troszke go zmodyfikuje... ale objekty zostaną takie same...

 

Objekty tworze w Rhinoceros(2,0), rendering w Cinema 4d (8,5)

 

 

Pierwsze testy szkła... - jeszcze dłuuuuuga droga do doskonałości..

attachment.php?attachmentid=12388

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
ale lod tak nie plywa w wodzie :P tak plywa niedopita butelka piwa

Nie qmam. A może powinnien iść na dno??!! Poza ostrymi krawędziami lód jest OK. Proponuję meshsmooth, ew. chamfer.

Napisano

poprawiłem kostki, teraz muszę się zabrać za cygaro do popielniczki... oraz dym...hmmm - troszke będzie roboty...

Gość styczny
Napisano

Może jestem ślepy (teraz) ale niewidze żebyś poprawił coć wiem tyle że oddaliłeś TO.

Napisano

Proszę o to render w którym "kostki" są odpowiednio zanurzone...

Wolałbym żebyście komentowali moje wysiłki graficzne... a nie fizyke kostek lodu... ale dobre i to :)

 

Mam już Storm Tracer'a , troszke się pobawię... i zrobię dym... (zobacze ile bede miał czasu, bo do 18 muszę oddać bibliografie.. ta nowa maturka :P )

 

Tomk'u - wiem... o tym , najlepiej to widać gdzie mieszczą się obok siebie rendery z Softimage i real3d, real wypadł najlepiej , dużo lepiej od Softimage, pomimo tego że softiamge dysponował dużo większymi możliwościami, jednak ważniejsze jest zaplecze artysty... - zobaczymy co ja wykombinuje...:)

attachment.php?attachmentid=12481

Napisano

jakaś dziwna ta refrakcja w okolicy dna... widac jakby dno szklani bylo jakies takie lustrzane i odbijalo wszystko zamiast przepuszczac... tzn. nie widac zamiszania ktore powinny powodowac te 'nozki' szklanki.

Napisano

hmmm, budowa szklanki jest prawidłowa, refrakcja = szkło (czyli około 1,44)...

 

zobacz bez płynów... - ale obraz wydaje mi się poprawny...

 

attachment.php?attachmentid=12547&stc=1

Napisano

bez plynu wyglada spox, tylko ze te te odblaski za chyba za mocne no i to co pisali wyzej... bez odbic szklo wyglada plastikowo :) zapodaj jakies hrdi ;)

Napisano

to były tylko próby - dzięki za podpowiedzi... teraz dorzuciłem HDRi, ale co do Caustic - to niestety ale narazie odpada, robie dużo poprawek a taki render trwa sporo... - jak będe kończył scene , to oczywiście...

 

nie zapominajcie że to tylko szklanka, to nie jest cała scena :), więc cały render jeszcze się jakoś "podrasuje"

 

attachment.php?attachmentid=12572&stc=1

attachment.php?attachmentid=12574&stc=1

Napisano

jak na mój gust to masz mocno za mocne te refleksy, z mniejszym by lepiej wyglądało. I nie wiem co teraz właściwie tam majstrujesz, oteksturuj plan'e żeby drewniany blat był, dodaj hdri kuchni, włącz kaustykę, włącz render i pójdź na długi spacer :>

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności