paweb Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 Witam własnie dostałem TT i chciałem sie troche pobawic. Zrobiłem cos takiego. Wiem ze jest do niewypał ale dopiero zaczynam przygode z Vrayem i nie znam zabardzo jego opcji i na materiałach tez sie zabardzo nie znam dopiero bawie sie w brudy itd. :] Powiedzcie co mam tutaj poprawic. Jakie ustawienia dac Narzędzia: 3dmax, reactor, Vray
hcpiter Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 Moim zdaniem nie pasuje kostka połaczona z drewnem jakos sie gryzie No i cement na ścianie powinen mieć większy bump
AGmakonts Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 No materiałem podłogi to nie zaszpanowałeś ale jak na początki vraya to nawet ok brak displaca na ścianach bije troszke
slayer2004 Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 W tej podłodze drewno zbyt płynnie przechodzi w płytki . Troche to dziwnie wygląda
MOTHMAN Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Jest tyle do poprawy że powinieneś dać tego posta do WIPa
WToreK Napisano 14 Czerwiec 2005 Napisano 14 Czerwiec 2005 Podoba mi sie ta magiczna podloga na ktorej po wylaniu na nia cieczy klepki drewniane zmieniaja sie w kostke brukowa... a przynajmniej tak to wyglada... tylko czy o to chodzilo?
JunioR Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 to na podlodze to jest rozlana cegła? bardzo mało detali i dodatkowych elementow, wydaje mi sie ze musisz zwiekszyc bump na scianie.
tweety Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 czy nie lepiej by wyglądał strych z ciekawszym klimatem? coś takiego jak to: szczególną uwagę zwracają tutaj ładne smugi światła. (poszukaj tutoriala o vrayu na evermotion - tam jest łądnie opisane jak zrobić takie smugi) co do materiałów, to stare drewno (belki, strop) i cement (podłoga) możesz też wstawić jakieś połamane meble albo zostawić pustkę tak jak na zdjęciu powyżej.
Rekomendowane odpowiedzi