Jump to content

modelowanie mydla


mega
 Share

Recommended Posts

tak jak w temacie, jak sie do tego zabrac najlepiej, wymodelowalem cos takiego, na dobra sprawe sam ksztalt mnie zadawala z tym ze nie wiem jak pozbyc sie tych "zebatych" krawedzi, tak zeby bylo ladnie pozaokraglane na krawedziach ?

Link to comment
Share on other sites

meshsmooth jakos sobie nie radzi, ogolnie "wygladza" ze tak powiem to uwypuklenie ale wciaz krawedzie skarajne sa bardzo kanciaste, chyba ze lezy wina po stronie renderu, jesli ma on wpyw na te krawedzie to jak to zmienic ?

Link to comment
Share on other sites

wciaz przeszkadzaja mi te kanciste skrajne krawedzie, mimo tego wciaz sa wyraznie widoczne (ta kanciasta falbanka).

Nie bardzo wiem jak sie zabrac za uzycie displaca, aby wytloczyc na tym co jest jaks litere/znak, jak sie za to zabrac ?

Link to comment
Share on other sites

hmm, z jednym sie uporalem, w koncu jest to tak okragle jak chcialem, ale co do tego wytlaczania i displaca to nie bardzo rozumiem. Powiedzmy mam jeden znak (litera), chcialbym ja teraz wytloczyc na powierzchni tego mydelka, tak na glebosc paru px, nie na wylot, jak to zrobic ? Czy duzym utrudnieniem bedzie to, ze litera zachodzi na zaokraglone krawedzie mydelka ?

Link to comment
Share on other sites

Displace to taka rzecz co zmienia siatke za pomoca mapy (pliku graficznego) w PS'ie zrób czrny napis na białym tle z tym co ma być wytłoczone. Potem w zależności czym renderujesz (jeśli Vray to uzyj jego displaca) wsadź w niego mapke i na renderze bedzie wszystko widac tak jak ma byc (będzie wytłoczone). Na evermotion sa tutki do Vrayowego displaca

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy