Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak jak w temacie, jak sie do tego zabrac najlepiej, wymodelowalem cos takiego, na dobra sprawe sam ksztalt mnie zadawala z tym ze nie wiem jak pozbyc sie tych "zebatych" krawedzi, tak zeby bylo ladnie pozaokraglane na krawedziach ?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

meshsmooth jakos sobie nie radzi, ogolnie "wygladza" ze tak powiem to uwypuklenie ale wciaz krawedzie skarajne sa bardzo kanciaste, chyba ze lezy wina po stronie renderu, jesli ma on wpyw na te krawedzie to jak to zmienic ?

Napisano

no nie jest jeszcze to tak okragle jak te co lezy u mnie w laziece, ale jes duzo lepiej. Teraz pytano jak najlepiej wytloczyc w nim napis ?

Napisano

wciaz przeszkadzaja mi te kanciste skrajne krawedzie, mimo tego wciaz sa wyraznie widoczne (ta kanciasta falbanka).

Nie bardzo wiem jak sie zabrac za uzycie displaca, aby wytloczyc na tym co jest jaks litere/znak, jak sie za to zabrac ?

Napisano

hmm, z jednym sie uporalem, w koncu jest to tak okragle jak chcialem, ale co do tego wytlaczania i displaca to nie bardzo rozumiem. Powiedzmy mam jeden znak (litera), chcialbym ja teraz wytloczyc na powierzchni tego mydelka, tak na glebosc paru px, nie na wylot, jak to zrobic ? Czy duzym utrudnieniem bedzie to, ze litera zachodzi na zaokraglone krawedzie mydelka ?

Napisano

Displace to taka rzecz co zmienia siatke za pomoca mapy (pliku graficznego) w PS'ie zrób czrny napis na białym tle z tym co ma być wytłoczone. Potem w zależności czym renderujesz (jeśli Vray to uzyj jego displaca) wsadź w niego mapke i na renderze bedzie wszystko widac tak jak ma byc (będzie wytłoczone). Na evermotion sa tutki do Vrayowego displaca




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności