Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

normalnie nie myślałem że jest to TAKIE trudne. Uzbrojony w mase tutoriali , wielu minut video , wszystko wydawało sie być proste na maxa. Okazuje sie że nie. :/

 

Oto w sumie początek BMW x5.

 

Wszelkie krytyki mile widziane.

 

Również wskazówki co do np pozbywania sie wilokątów lub 3 kątów. Choć w wielu MEGA prackach (BMW 9 , Porshe-chyba) widziałem takowe bez negatywnego wpływu na siatke.

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chybza za duzy meshsmoth, a gdzie szyby, kanty, cala prawa strna i jej profi...jak na poczatek moim zdaniem zly samochod wybrales.

do pozbywania sie jest np: weld.

Napisano

A ! czy najpier chmferuje , a potem wycinam / wciskam szyby , czy najpierw usuwam , a potem chamfer ?

 

smoth chyba na 3 interlinie był

 

a jeszcze nie chmferowałem . Co chcesz tu targetować?

 

ed. oki ide spać... tu co udało mi się popchnąć

 

 

 

mam nadzieję do przodu

Napisano

Meshsmooth nie lubi polygonow wiecej niz z 4 kątów ...

 

popatrz na lampę ... tam masz 12 wertexowy polygon ... (był w pierwszym poscie ;])

 

z optymalizuj siatke tak aby kazdy polygon trzymal sie mniej wiecej 4 wertexow ...

Napisano

Dodaj linie zaznaczona na czerwono. Pokaz mi zblizenie przedniego swiatla, bo cos sie tam dzieje - bardzo zlego :P.

 

Ms'a daj sobie na 2x - wiecej nie ma co ...

 

Pzdr

Napisano

rzcezywiście jest to trudne, musisz jeszcze dużo popracować, pozbądź się koniecznie trójkątów, pięciokątów i 5+kątów, będzie dobrze, jak chcesz to możesz w MS zmniejszyć wartość smoothness

 

pozdro

Napisano

mam zapytanie...poniewaz jestem poczatkujacy mogłbys napisac jak robic drzwi zeby po nadaniu mesha sie nie psuly..poki co model ok..oby tak dalej

Napisano

Panowie ,

 

 

1. dziękuję Wam BARDZO

2. Arek: myślałem że trójkąta się pozbęde jak usunę szybe , albo jak ją wytnę- nie wiem co najpierw trójkat czy szyba

3. Marcin: mowisz od środka licząc ? :( chyba jest tamjeden "dziwny" ale aż 12lolkowy to nie jestem :D

4. Lt.Knysha: oto zblizenia i komentarz. co do rogu rogu lampy , to fakt sa tam wolne , ale to tylko dla tego ,że jeszcze nie wiem jak je pociąć żeby było dobrze. Co do tego cięcia .. O MAN :) , nawet nie wiesz jak mi go brakowało :), raz-naprawi wycinanie okna , dwa , przy słupku mniej sie popieprzy , trzy-mogę powyginac bardziej mache z przodu. Martwi mnie tylko że z tyłu jak nie pociągne tego cięcia do końca też bede miał jakś jatke - choć już amm nie mała. Co do zlikwidowania 3kacika z boku - to samo co myslałemz przednią szybą. Nie wiem jaki jest następny krok , więc przypuszczałem , że wytnie się z szybami bocznymi. Nawet tak tnąc znow powstanie poly wielokąt :/.

5.IpShinoda: z meshem racja , ale jak na mesh 2 , na przodzie przy grilu robi się nie wesoło, dopiero 3 to wygładza.

6.Miwt: " jak robic drzwi zeby po nadaniu mesha sie nie psuly" co masz na myśli ? :( , Co się nie ma psuć? jeszcze nie mam drzwi , może już wiesz ze mi się coś będzie psuło , to fajnie że to poruszyłeś :D.

 

Bardzo dziękuję za komentarze

 

Kuba.

Napisano

tak bedzie jeszcze gorzej ;)

 

Jim mee unikaj trój i wiecej niż 4 kątów siatka z samuch kwadratów to rzecz prawie niewykonalna 3kącik tu i tam niezaszkodzi ale 6kąty to przesada ;)

Napisano

Arek , tam chyba powstaną wtedy 5 kąty .. nie wiem co lepsze .. a to wiem .. nie wygląda za prosto "_

 

Ipshinoda .. ale to mądre :) , dzięki :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności