Jim mee Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 normalnie nie myślałem że jest to TAKIE trudne. Uzbrojony w mase tutoriali , wielu minut video , wszystko wydawało sie być proste na maxa. Okazuje sie że nie. :/ Oto w sumie początek BMW x5. Wszelkie krytyki mile widziane. Również wskazówki co do np pozbywania sie wilokątów lub 3 kątów. Choć w wielu MEGA prackach (BMW 9 , Porshe-chyba) widziałem takowe bez negatywnego wpływu na siatke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Conrad Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 Chybza za duzy meshsmoth, a gdzie szyby, kanty, cala prawa strna i jej profi...jak na poczatek moim zdaniem zly samochod wybrales. do pozbywania sie jest np: weld. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 23 Marzec 2005 Autor Share Napisano 23 Marzec 2005 A ! czy najpier chmferuje , a potem wycinam / wciskam szyby , czy najpierw usuwam , a potem chamfer ? smoth chyba na 3 interlinie był a jeszcze nie chmferowałem . Co chcesz tu targetować? ed. oki ide spać... tu co udało mi się popchnąć mam nadzieję do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek93 Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 Do przodu, do przodu, jeszcze tylko jakbyś jeszcze ztargetował ten trójkąt na szybie.. Ale z tego cos będzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 Meshsmooth nie lubi polygonow wiecej niz z 4 kątów ... popatrz na lampę ... tam masz 12 wertexowy polygon ... (był w pierwszym poscie ;]) z optymalizuj siatke tak aby kazdy polygon trzymal sie mniej wiecej 4 wertexow ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 Dodaj linie zaznaczona na czerwono. Pokaz mi zblizenie przedniego swiatla, bo cos sie tam dzieje - bardzo zlego :P. Ms'a daj sobie na 2x - wiecej nie ma co ... Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 rzcezywiście jest to trudne, musisz jeszcze dużo popracować, pozbądź się koniecznie trójkątów, pięciokątów i 5+kątów, będzie dobrze, jak chcesz to możesz w MS zmniejszyć wartość smoothness pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miwt Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 mam zapytanie...poniewaz jestem poczatkujacy mogłbys napisac jak robic drzwi zeby po nadaniu mesha sie nie psuly..poki co model ok..oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 23 Marzec 2005 Autor Share Napisano 23 Marzec 2005 Panowie , 1. dziękuję Wam BARDZO 2. Arek: myślałem że trójkąta się pozbęde jak usunę szybe , albo jak ją wytnę- nie wiem co najpierw trójkat czy szyba 3. Marcin: mowisz od środka licząc ? :( chyba jest tamjeden "dziwny" ale aż 12lolkowy to nie jestem :D 4. Lt.Knysha: oto zblizenia i komentarz. co do rogu rogu lampy , to fakt sa tam wolne , ale to tylko dla tego ,że jeszcze nie wiem jak je pociąć żeby było dobrze. Co do tego cięcia .. O MAN :) , nawet nie wiesz jak mi go brakowało :), raz-naprawi wycinanie okna , dwa , przy słupku mniej sie popieprzy , trzy-mogę powyginac bardziej mache z przodu. Martwi mnie tylko że z tyłu jak nie pociągne tego cięcia do końca też bede miał jakś jatke - choć już amm nie mała. Co do zlikwidowania 3kacika z boku - to samo co myslałemz przednią szybą. Nie wiem jaki jest następny krok , więc przypuszczałem , że wytnie się z szybami bocznymi. Nawet tak tnąc znow powstanie poly wielokąt :/. 5.IpShinoda: z meshem racja , ale jak na mesh 2 , na przodzie przy grilu robi się nie wesoło, dopiero 3 to wygładza. 6.Miwt: " jak robic drzwi zeby po nadaniu mesha sie nie psuly" co masz na myśli ? :( , Co się nie ma psuć? jeszcze nie mam drzwi , może już wiesz ze mi się coś będzie psuło , to fajnie że to poruszyłeś :D. Bardzo dziękuję za komentarze Kuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek93 Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 Moim skromnym zdaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 tak bedzie jeszcze gorzej ;) Jim mee unikaj trój i wiecej niż 4 kątów siatka z samuch kwadratów to rzecz prawie niewykonalna 3kącik tu i tam niezaszkodzi ale 6kąty to przesada ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 24 Marzec 2005 Share Napisano 24 Marzec 2005 a ja powiem jeszcze inaczej spróbuj tak, czarne zniszcz, czerwone zrób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 24 Marzec 2005 Autor Share Napisano 24 Marzec 2005 Arek , tam chyba powstaną wtedy 5 kąty .. nie wiem co lepsze .. a to wiem .. nie wygląda za prosto "_ Ipshinoda .. ale to mądre :) , dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domel31 Napisano 26 Marzec 2005 Share Napisano 26 Marzec 2005 :}Jim mee dobrze ci Idzie. Troszke niedociagniec ale jak na 1 raz jest okey. Bedzie dobrze - trzeba troszke posiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 26 Marzec 2005 Autor Share Napisano 26 Marzec 2005 Kurde :| , dostałem pochwałę z inicjatywką, a ja postanowiłem wymodelować jeszcze raz od początku :(. Tym razem będzie lepiej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się