danilo2 Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 Jak da się usunąć modyfikator, np smooth z obiektu? Wiem, że to może banalne pytanie, ale nie mogę tego nigdzie znaleźć. :)
Reanimator Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 Niestety w Majce to nie takie hop-siup ;) Window > Hypergraph W Hypergraphie: Graph > Input and Output Connections Teraz szukasz odpowiedniego Node`a, w tym przypadku polySmoothFace, albo jakos tak. Zaznaczasz i wciskasz Delete. Powodzenia :) Maya dziala na calkiem innej zasadzie niz Max, trzeba sie przyzwyczaic i nauczyc czerpac z tego korzysci ;)
Reanimator Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 Mozesz tez usunac go w Outlinerze, ale trzeba odhaczyc Display > DAG Object Only. Gdzies tam na dole jest polySmoothFace :)
kru Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 no chyba ze usunales historie, albo robiles bez - no to wtedy dupa zbita ;)
ca mel Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 Mozesz tez usunac go w Outlinerze, ale trzeba odhaczyc Display > DAG Object Only. A jeszcze prostrzym rozwiazaniem bedzie zaznaczenie obiektu, otwarcie attr.editora, przejscie na zakladke modyfikatora (np smooth) wcisniecie na dole SELECT i klawisza delete/backspace. pozdrawiam
Reanimator Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 O, ca mel ;) Klawisze u mnie nie dzialaja :( Lece przez Edit > Delete
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się