Napisano 28 Marzec 200520 l Jak da się usunąć modyfikator, np smooth z obiektu? Wiem, że to może banalne pytanie, ale nie mogę tego nigdzie znaleźć. :)
Napisano 28 Marzec 200520 l Niestety w Majce to nie takie hop-siup ;) Window > Hypergraph W Hypergraphie: Graph > Input and Output Connections Teraz szukasz odpowiedniego Node`a, w tym przypadku polySmoothFace, albo jakos tak. Zaznaczasz i wciskasz Delete. Powodzenia :) Maya dziala na calkiem innej zasadzie niz Max, trzeba sie przyzwyczaic i nauczyc czerpac z tego korzysci ;)
Napisano 28 Marzec 200520 l Mozesz tez usunac go w Outlinerze, ale trzeba odhaczyc Display > DAG Object Only. Gdzies tam na dole jest polySmoothFace :)
Napisano 29 Marzec 200520 l no chyba ze usunales historie, albo robiles bez - no to wtedy dupa zbita ;)
Napisano 30 Marzec 200520 l Facialis napisał: Mozesz tez usunac go w Outlinerze, ale trzeba odhaczyc Display > DAG Object Only. A jeszcze prostrzym rozwiazaniem bedzie zaznaczenie obiektu, otwarcie attr.editora, przejscie na zakladke modyfikatora (np smooth) wcisniecie na dole SELECT i klawisza delete/backspace. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto