gregorjan Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 Chodzi mi o to a by zrobić aureolę;) Próbowałem dać target direct light i użyć na nim opcji bend, ale nic z tego czy jest jakiś sposób??
streaker Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 Nie w ten sposób, musisz użyć świecącego materiału na obiekcie, poszukaj na forum, bo ten temat był juz dziesiątki razy omawiany.
kurt_hectic Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 aureola> typowy obiekt do post produkcji!!! > albo filtry w maxie.....zapomnialem jak to sie nazywa :P. lub otwirasz w combustion, lub after effect i dodajesz glowa i inne (animacja .avi np.) a sama aureola..... ja bym zrobil tak : model z jasna texturka+ kilka plane z bardzo jasna texturka i kanalem alpha= poswiata, blask.
gregorjan Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 Ok...moim następnym problemem jest to iż kiedy nakładam volumatyczne światło(jest ono [że tak powiem] ciągłe), natomiast nakładając glowa, aby było trochę rozblaskujące okazuje się że glow pojawia się ale tylko jako rozblaskujący punkt-jak nałożyć glowa na całą powierzchnię światła?? Próbowałem tutka z neonem na 3dmax.pl ale jakoś nie działa.
rowr Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 eeee a moze cos na tej zasadzie OŚWIETLENIE I KONKLUZJA z tego tutka na samym dole http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs92/grzyb.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się