szczena Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 witam. musze zrobic mase drobnych okienek (foto). mam juz model sciany (jestem poczatkujacy to moje pierwsze dzielo wiec sie nie czepiajcie) ale nie wiem jak sie zabrac za zrobienie tych okienek. kazde z "przesel" jest kopia(instance) dzieki czemu robiac cokolwiek w jednym z nich bedzie mi sie robilo w kazdym. nie sadze bym potrzebowal idealnie odwzorowac kazde okienko wiec jak zaczne je jakos robic to tylko w jednym z 15 przedstawionych przesel. w rzeczywistosci sa to kolorowe okienka ktore tworza witraz. skoro na zdjeciu tego nie widac to ja tez to omine i zachowam tylko slady tych okienek. boolan - mysle ze mi odradzicie. to wszystko jest z boxa modelowane na poligonach. jeszcze nie probowalem ale moze nalezaloby quickslice`m pociac to i extrudowac ujemnie??? moze ktos ma jakis fajny pomysl. dzieki z gory
Edi Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 Zrób sobie dwa box'y na przykład i potraktuj je weld'em, żeby miały trójkątny przekrój. Ustaw jak na zdjęciu obok siebie i połącz jeszcze weld'em wierzchołki na dole (oczywiście najpierw 'attach' żeby dwa boxy scalić w jedną siatkę).
Ania Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 opacity map na okna by nie wystarczyla? albo blend material?
szczena Napisano 30 Marzec 2005 Autor Napisano 30 Marzec 2005 Edi chyba sie nie zrozumielismy. ta sciane juz mam(dwa pierwsze zdjecia) chodzilo mi o okienka miedzy tymi niby trojkatami(graniastoslupami) ok zostawie narazie te sciany w spokoju bede robil dach a te okienka w takim razie jakos "zamaterialuje" czy jakos tak:)
kuba333 Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 Musisz na miejsca, gdzie ma być ta "szyba z przedziałkami" nałożyć teksturę UWV Map.
Rekomendowane odpowiedzi