Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm.. fajne by bylo lotnisko. ale.. niech najpierw zostanie dokonczony model samego samolotu. Lepiej na poczatku bedzie on umieszczony gdzies w powietrzu midzy chmurkami :)

Napisano

dobra dobra troche za wcześnie na lotnisko i jakąś animke jak napisałeś lpshinoda

dziś mam pewien jubileusz związany z grafiką zgadnijcie jak dawno po raz pierwszy odpaliłem maxa ??

teraz robie łączenie skrzydła z kadłubem (już z 4-ty raz :)

Napisano

Marvey, przemysl cos takiego:

flightsimulator2002pro6mo.jpg

 

Dalbys jakies bardziej interesujace lotnisko + drobne zmiany w ujeciu i byloby.

 

pozdrawiam

Napisano

Zagesc troche siatke kadluba (by odpowiadala rozlozeniu vertexow w skrzydlach) boolen, uporzadkuj siatke, daj malego chamfera i efekt bedzie lepszy (nie mowiac o satysfakcji). ;)

Napisano

ogólnie nie jest źle ale:

-górna część kadłuba i krawędź natarcia statecznika pionowego bardzo pofalowana

-dziób sprawia dziwne wrażenie niedopasowanego

-bardzo wyraźnie widać łączenia skrzydeł z kadłubem

jednym słowem DO ROBOTY !!!

Napisano

hm.. samolot nawet ciekawie wyglada... ale:

- co to za textura okien.. w rzeczywistosci Twoje okna byly by wieksze od kabiny pilotow :P .. a ten szary prostokat to juz nie wiem po co.. (?)

- jezeli chodzi o umieszczenie w scenerii prawie bezchmurnego nieba.. moze zamysl dobry ale z wykonaniem gorzej.. nie mozesz umieszczac obiektu tak w kadrze zeby zajmowal tylko jakas tam jego malutka czesc.. to on powinien byc na pierwszym planie najbardziej widocznny .. zrob taka perspektywe zeby byo widac mase tego aircrafta.. inna rzecza jest swiatlo.. dodaj swiatlo i zgraj z tlem..

- pobaw sie z texturami.. samolot jest stworzony z metalu z polyskiem, wiec ten polysk musi byc uwidocznionny..

Rozpisalem sie.. moze Ci moje rady pomoga.. no nic pracuj dalej..

Pozdrawiam :)

Napisano

cóż wszędzie na zdjęciach widzę dość ostre łączenie skrzydła z kadłubem

choćby http://www.prolog.biz/presse/lindy/img/747-400.jpg

dziób nie jest niedopasowany tylko mało jeszcze wysmoothowany (środek wychamferowałem ale dziób i końcówkę jeszcze nie

teraz głównie bawie się teksturami niedługo wrzuce z okienkami

krawędź natarcia statecznika pionowego będzie poprawiona

co do ilości pracy jeszcze tego trochę jest no ale bez przesady

Napisano
Nie jestem 3d masterem ale edług mnie jeszcze trochę roboty przed tobą ;->

Człowieku zwolnij na klawiaturze bo w sumie nie wiadomo o co ci chodzi...

A co do samolotu...fajne tylko światło po nie tej stronie chyba i czekam na większy upgrate bo zapowiada się nawet fajnie...nareszcie jakiś samolot a twór atomaniaka.

Napisano

misiold atomaniakiem nie jestem (na autach się nie znam i żadnego jeszcze nie wymodelowałem)

chaveti to miał być prosty model ale widze że się chyba rozkręce

Napisano

Rozkrec sie rozkrec, bo textura zamiast bryly okien to faktycznie nie za bardzo pasuje :) tak jak pisal Pinky. Jesli dajesz to na tle chmur pamietaj o w miare realistycznym odwzorowaniu swiatla slonecznego :) ale coraz lepiej... coraz lepiej :>

Napisano

Marvey, ja na twoim miejscu wymodelowałbym okienka, będzie większa satysfakcja, gyd projekt doprowadzisz do końca, jak na razie model podoba mi się coraz bardziej

 

pozdro

Napisano

myślałem że wymodeluje ale nie wymodeluje...

to nie ma sensu

nawet jak to wyrenderuje w 2000X1600 nie będzie tego widać

zresztą oceńcie sami

wymodeluje tylko drzwi

co do satysfakcji i tak już strasznie dużo jak na mnie zrobiłem

zupełnie przypadkowo zmieniłem kolor i uważam że taki jest dużo lepszy

musze zreinstalować maxa bo jak klikam na MS to mi wyskakuje błąd i wychodzi :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności