Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na stronie postapokaliptycznej gry cRPG "Burżuazja: Perła Pustkowi" pojawiła się poświąteczna aktualizacja. Team, który pracuje nad projektem dniami i nocami, zaprasza do obejrzenia efektów. W dziale "Świat" pojawił się opis Popromiennych Bagien - jednej z wielu krain w świecie gry. Powstał także nowy dział - "Postacie", gdzie można poczytać o Froncie Wyzwolenia Mutantów, nad którym to aktualnie trwają zaawansowane prace. Ciekawostką jest też wywiad, który z zespołem przeprowadził Fallout 2 Corner - warto przeczytać. Największym jednak krokiem do przodu jest ukończenie prac nad tak zwanym BIS, czyli Burzuj Interior System. System ten pozwala przy użyciu "klocków" wygodnie projektować poziomy i lokacje. Daje spore możliwości , jak np.: burzenie ścian, łatwe ich formowanie czy szersze wykorzystanie otworów okiennych. Eliminuje też znane z innych gier długawe loadingi i pozwala na płynne przemieszczanie się między lokacjami. Dzięki niemu można podziwiać całą gamę "smaczków", jak dziury po kulach w ścianie czy ślady krwi. Będąc w zamkniętym pomieszczeniu gracz widzi całą resztę lokacji, co jest dużym plusem. Wciąż trwa dyskusja na temat BISa na forum wewnętrznym Burżuazji, do której warto się przyłączyć. Deserem i zwieńczeniem świątecznej pracy nad Burżuazją jest nowy dział, w kórym możecie prezentować swoje własne prace zainspirowane Burżuazją : ).

 

Popromienne Bagna: http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,35

Front Wyzwolenia Mutantów: http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,36

Wywiad z Fallout 2 Corner: http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,37

Nowy dział na Forum: http://www.burzuj.svx.pl/index.php?showforum=131

Dyskusja poświęcona BIS: http://www.burzuj.svx.pl/index.php?showtopic=1420

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
- z kodu musze sie przyznac ze po zrezygnowaniu z naszego autorskiego silnika nie mamy N I C.
" hehe full professional:) koordynator który nie umie kodować i na gamedev pyta się jak inicjować tryb GL'a;)... tylko czemu tak nagłaśniacie ten projekt...
Muszę jednak powiedzieć, że gdy „Burżuazja: Perła Pustkowi” trafi na sklepowe półki, będzie na wysokim poziomie

 

może lepiej najpierw sie czegoś nauczyć a następnie brać się za taki projekt ? tworzysz gre nie mając o tym pojęcia:/

-nie zmarnuj tylko talentu osób współtworzących...

Napisano
  • Autor

w!e8 nie znasz sytuacji za bardzo.

Nie wiem o co chodzi Ci z tym ogl, nigdy w nim nie pisalem.

Z jednego sie ciesze - ze mile Cie zaskoczymy :)

Napisano

intoxicate-serdeczne dzięki za wyjaśnienie kilku męczących mnie kwestii na privie.

 

Z jednego sie ciesze - ze mile Cie zaskoczymy :)

 

oby tak było.

 

Żeby było wszystko jasne- zaszła ogromna pomyłka. Na gamedev.net jakis inny gosciu ma identycznego nick'a.

Mogę jedynie przeprosić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności