intoxicate Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Na stronie postapokaliptycznej gry cRPG "Burżuazja: Perła Pustkowi" pojawiła się poświąteczna aktualizacja. Team, który pracuje nad projektem dniami i nocami, zaprasza do obejrzenia efektów. W dziale "Świat" pojawił się opis Popromiennych Bagien - jednej z wielu krain w świecie gry. Powstał także nowy dział - "Postacie", gdzie można poczytać o Froncie Wyzwolenia Mutantów, nad którym to aktualnie trwają zaawansowane prace. Ciekawostką jest też wywiad, który z zespołem przeprowadził Fallout 2 Corner - warto przeczytać. Największym jednak krokiem do przodu jest ukończenie prac nad tak zwanym BIS, czyli Burzuj Interior System. System ten pozwala przy użyciu "klocków" wygodnie projektować poziomy i lokacje. Daje spore możliwości , jak np.: burzenie ścian, łatwe ich formowanie czy szersze wykorzystanie otworów okiennych. Eliminuje też znane z innych gier długawe loadingi i pozwala na płynne przemieszczanie się między lokacjami. Dzięki niemu można podziwiać całą gamę "smaczków", jak dziury po kulach w ścianie czy ślady krwi. Będąc w zamkniętym pomieszczeniu gracz widzi całą resztę lokacji, co jest dużym plusem. Wciąż trwa dyskusja na temat BISa na forum wewnętrznym Burżuazji, do której warto się przyłączyć. Deserem i zwieńczeniem świątecznej pracy nad Burżuazją jest nowy dział, w kórym możecie prezentować swoje własne prace zainspirowane Burżuazją : ). Popromienne Bagna: http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,35 Front Wyzwolenia Mutantów: http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,36 Wywiad z Fallout 2 Corner: http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,37 Nowy dział na Forum: http://www.burzuj.svx.pl/index.php?showforum=131 Dyskusja poświęcona BIS: http://www.burzuj.svx.pl/index.php?showtopic=1420
w!e8 Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 - z kodu musze sie przyznac ze po zrezygnowaniu z naszego autorskiego silnika nie mamy N I C." hehe full professional:) koordynator który nie umie kodować i na gamedev pyta się jak inicjować tryb GL'a;)... tylko czemu tak nagłaśniacie ten projekt... Muszę jednak powiedzieć, że gdy „Burżuazja: Perła Pustkowi” trafi na sklepowe półki, będzie na wysokim poziomie może lepiej najpierw sie czegoś nauczyć a następnie brać się za taki projekt ? tworzysz gre nie mając o tym pojęcia:/ -nie zmarnuj tylko talentu osób współtworzących...
intoxicate Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 w!e8 nie znasz sytuacji za bardzo. Nie wiem o co chodzi Ci z tym ogl, nigdy w nim nie pisalem. Z jednego sie ciesze - ze mile Cie zaskoczymy :)
w!e8 Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 intoxicate-serdeczne dzięki za wyjaśnienie kilku męczących mnie kwestii na privie. Z jednego sie ciesze - ze mile Cie zaskoczymy :) oby tak było. Żeby było wszystko jasne- zaszła ogromna pomyłka. Na gamedev.net jakis inny gosciu ma identycznego nick'a. Mogę jedynie przeprosić...
kurt_hectic Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 3 mam za was qciuki ! .... a wy 3 majcie za nas :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się