Posted April 5, 200520 yr Mam pytanko, jak można zrobić taki efekt: particles wylatują z jakiegoś źródła i powoli zaczynają tworzyć jakiś obiekt. Żeby kolejne cząsteczki układały molekuły, np kartki papieru. Jak to zrobić? I drugie pytanie jak na PF Source nakladac textury? Soft to 3dsmax 5 & 7 Jestem poczatkujacy a to akurat jest mi potrzebne do szkoly. Bylbym wdzieczny za pomoc.
April 5, 200520 yr masz oprewtory(niebieskie) musisz go zastosowac w particle view-natomias takiego efektu jak dawal sandblaster idealnie nie osiagniesz- sa jeszcze thinking particles-one to potrafia ale jesli sie uprzez to znajdz operator ktory uklada particle na obiekcie; co do softu to jedna wersje musisz wywalic-lepiej starsza bo discreet strasznie pilnuje by uzywac wylacznie jednej wersji softu na ktory sie ma licencje.....:D
April 5, 200520 yr Author Tzn zrobilem tak, ze jest PF source doczepiony do boxa i wrzucony Position Object, lock on emiter i jest wrzucony wind i deflektor, ktory powoduje stopniowe odslanianie box'a i wyrzucanie czasteczek do gory. I teraz chce idealnie to samo miec tyle ze od tylu :D
April 5, 200520 yr find target ale operatora do powierzchni nie znam-chyba nie ma wiec moze dodatowe z turbosquida cos pomoga-zaraz zobacze
April 5, 200520 yr Author Myślałem zeby brute force zrobic i to wyrenderowac, a potem w premiere od tylu puscic ;] ale to juz perfidnie (a poza tym nie wiem jak wytexturowac te czasteczki z pfsource). A wole to w 3dsie zrobic.
April 5, 200520 yr no masz przecie material static;dynamic itp i jest jeszcze mapowanie-nie ma problemu imho:)
April 5, 200520 yr Author Hmmm wlasnie probowalem to przez to zrobic i przy renderze w ogole czasteczek nie widac, nawet z przypisanymi texturami Hmmm.
April 5, 200520 yr no nie wiem-jutro moze przesle Ci jakias scenke z materialami-u mnie jest ok EDIT: przeslij mo swoja to ja otexturuje te czasteczki(daj tez texturke)
April 6, 200520 yr find target ale operatora do powierzchni nie znam-chyba nie ma wiec moze dodatowe z turbosquida cos pomoga-zaraz zobacze tym operatorem jest "Position Object" doczepiasz go do "Find Target"
Create an account or sign in to comment