rabus Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 Mam pytanko, jak można zrobić taki efekt: particles wylatują z jakiegoś źródła i powoli zaczynają tworzyć jakiś obiekt. Żeby kolejne cząsteczki układały molekuły, np kartki papieru. Jak to zrobić? I drugie pytanie jak na PF Source nakladac textury? Soft to 3dsmax 5 & 7 Jestem poczatkujacy a to akurat jest mi potrzebne do szkoly. Bylbym wdzieczny za pomoc.
Tomek Kosiorek Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 masz oprewtory(niebieskie) musisz go zastosowac w particle view-natomias takiego efektu jak dawal sandblaster idealnie nie osiagniesz- sa jeszcze thinking particles-one to potrafia ale jesli sie uprzez to znajdz operator ktory uklada particle na obiekcie; co do softu to jedna wersje musisz wywalic-lepiej starsza bo discreet strasznie pilnuje by uzywac wylacznie jednej wersji softu na ktory sie ma licencje.....:D
rabus Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 Tzn zrobilem tak, ze jest PF source doczepiony do boxa i wrzucony Position Object, lock on emiter i jest wrzucony wind i deflektor, ktory powoduje stopniowe odslanianie box'a i wyrzucanie czasteczek do gory. I teraz chce idealnie to samo miec tyle ze od tylu :D
Tomek Kosiorek Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 find target ale operatora do powierzchni nie znam-chyba nie ma wiec moze dodatowe z turbosquida cos pomoga-zaraz zobacze
rabus Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 Myślałem zeby brute force zrobic i to wyrenderowac, a potem w premiere od tylu puscic ;] ale to juz perfidnie (a poza tym nie wiem jak wytexturowac te czasteczki z pfsource). A wole to w 3dsie zrobic.
Tomek Kosiorek Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 no masz przecie material static;dynamic itp i jest jeszcze mapowanie-nie ma problemu imho:)
rabus Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 Hmmm wlasnie probowalem to przez to zrobic i przy renderze w ogole czasteczek nie widac, nawet z przypisanymi texturami Hmmm.
Tomek Kosiorek Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 no nie wiem-jutro moze przesle Ci jakias scenke z materialami-u mnie jest ok EDIT: przeslij mo swoja to ja otexturuje te czasteczki(daj tez texturke)
rabus Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 OK już poszlo, tam też info jest. Wielkie THX za pomoc, zginal bym ;].
sbx Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 find target ale operatora do powierzchni nie znam-chyba nie ma wiec moze dodatowe z turbosquida cos pomoga-zaraz zobacze tym operatorem jest "Position Object" doczepiasz go do "Find Target"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się