flesz_gordon Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 hałdi :) w jaki sposob moge zlikwidowac plamy powstale przy iluminacji obiektow z przypisana do nich vray light material? przy swiatlach vraylight jest okej i nawet jak mam ustawione min/max -4/-3 (very low) jest czysto
polka dot Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 moze jakis render bys zamiescil ;) a jaki mult ma ten twoj material?
AGmakonts Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 podrasuj ustawienia GI lub zmień silnik Gi no i oczywiście podziel się renderem
flesz_gordon Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 nie mam teraz czasu, wrzuce za pare dni
flesz_gordon Napisano 14 Kwiecień 2005 Autor Napisano 14 Kwiecień 2005 no cos takiego :/ jak widac scenka Marcina z Light contest
streaker Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 A co masz w Secondary Bounces?? No a tutaj wydaje mi sie, że HSph. subdivs za mało...
flesz_gordon Napisano 14 Kwiecień 2005 Autor Napisano 14 Kwiecień 2005 ehh, trzeba posiedziec- potestuje rozne hardcory hehe dzieki za zainteresowanie :)
Bobby_digital Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 a nie mozesz vraylightow uzyc ? bo tak to musisz wysokie ustawienia uzyc zeby sie pozbyc tych plamek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się