Napisano 10 Kwiecień 200519 l hałdi :) w jaki sposob moge zlikwidowac plamy powstale przy iluminacji obiektow z przypisana do nich vray light material? przy swiatlach vraylight jest okej i nawet jak mam ustawione min/max -4/-3 (very low) jest czysto
Napisano 10 Kwiecień 200519 l podrasuj ustawienia GI lub zmień silnik Gi no i oczywiście podziel się renderem
Napisano 14 Kwiecień 200519 l A co masz w Secondary Bounces?? No a tutaj wydaje mi sie, że HSph. subdivs za mało...
Napisano 14 Kwiecień 200519 l Autor ehh, trzeba posiedziec- potestuje rozne hardcory hehe dzieki za zainteresowanie :)
Napisano 15 Kwiecień 200519 l a nie mozesz vraylightow uzyc ? bo tak to musisz wysokie ustawienia uzyc zeby sie pozbyc tych plamek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto