Napisano 14 Kwiecień 200520 l Nie wiedziałem gdzie pisać wiec moze tu. Niech ktoś mi powie mniej więcej o co chodzi z Nomal mapami ( wiem ze symulują krzywizny ) ale nie wiem jak je sstworzyć , nie wiem czy sie to ciężko robi i wogóle w jaki sposób , wiecie to napewno tylko niech ktoś mi teraz to powie abo odeśle do tutka ( tylko mały problem , powiedzcie jak to zorbić ale w progsie Lightwave ) a jeśli nie wiecie to dla maxa moze jakoś sobie poradze.
Napisano 14 Kwiecień 200520 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14584 http://www.monitorstudios.com/bcloward/tutorials_normal_maps1.html
Napisano 14 Kwiecień 200520 l Moze komus sie sprzyda o to krtotka rozmowa na gg z grafikiem: domel31 (14:49) mam jeszcze takie male pytanie do Nomal-Map jakiego uzywasz pluginu albo programu do wygenerowania tej mapki g (14:50) z tego co wiem to max 7 generuje sam - tzn renderuje n mape domel31 (14:50) hmm domel31 (14:51) okki w helpie sprawdze g (14:51) ja miałem jakis programik do którego sie łądowało model i on obliczł to g (14:51) ale nawet nie wiem gdzie on teraz jest g (14:51) zreszta duzo tego jest teraz domel31 (14:51) ja sciaglem jakis program od nvidi g (14:51) np to domel31 (14:55) narazie lipa domel31 (14:55) musze poczekac na jakies opisy domel31 (14:55) bo niewiem jak wygenerowac loz g (14:56) http://developer.nvidia.com/object/melody_home.html domel31 (14:57) o mam ten program wlasnie domel31 (14:57) g (14:57) no to masz wszytko czego trzba domel31 (14:59) dobra zeby nie zabirac duzo czasu to krok po kroku mniej wiecej jest tak: 1. obiekt high poly wzucam do melody 2. generuje normal bump maps 3. ustawiam ja 4. wybieram teksture normal mapy do maxa 5. za pomoca unwarpa nakladam (ale w ktorym slocie ona ma byc> g (14:59) masz zamapowany model low poly g (14:59) z tego modelu robisz hi poly (z tego zamapowanego low) g (15:00) nic nowego rozbudowujesz go zeby nie stracic mapowania bo ci nic nie wyjdzdzie g (15:00) i generujesz mape majac 2 modele low i hi poly tak samo zamapowane domel31 (15:01) aha domel31 (15:01) czyli juz texturki nakladam na low poly ktory pozniej rozbudowywuje g (15:01) tak domel31 (15:01) a dopiero pozniej generuje ta lepsza mapke g (15:01) textura nie ma znaczenia domel31 (15:01) high do tej low g (15:01) mapowanie g (15:01) unwap domel31 (15:02) oki doki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto