wizz Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 Nie wiedziałem gdzie pisać wiec moze tu. Niech ktoś mi powie mniej więcej o co chodzi z Nomal mapami ( wiem ze symulują krzywizny ) ale nie wiem jak je sstworzyć , nie wiem czy sie to ciężko robi i wogóle w jaki sposób , wiecie to napewno tylko niech ktoś mi teraz to powie abo odeśle do tutka ( tylko mały problem , powiedzcie jak to zorbić ale w progsie Lightwave ) a jeśli nie wiecie to dla maxa moze jakoś sobie poradze.
_michal Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14584 http://www.monitorstudios.com/bcloward/tutorials_normal_maps1.html
domel31 Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 Moze komus sie sprzyda o to krtotka rozmowa na gg z grafikiem: domel31 (14:49) mam jeszcze takie male pytanie do Nomal-Map jakiego uzywasz pluginu albo programu do wygenerowania tej mapki g (14:50) z tego co wiem to max 7 generuje sam - tzn renderuje n mape domel31 (14:50) hmm domel31 (14:51) okki w helpie sprawdze g (14:51) ja miałem jakis programik do którego sie łądowało model i on obliczł to g (14:51) ale nawet nie wiem gdzie on teraz jest g (14:51) zreszta duzo tego jest teraz domel31 (14:51) ja sciaglem jakis program od nvidi g (14:51) np to domel31 (14:55) narazie lipa domel31 (14:55) musze poczekac na jakies opisy domel31 (14:55) bo niewiem jak wygenerowac loz g (14:56) http://developer.nvidia.com/object/melody_home.html domel31 (14:57) o mam ten program wlasnie domel31 (14:57) g (14:57) no to masz wszytko czego trzba domel31 (14:59) dobra zeby nie zabirac duzo czasu to krok po kroku mniej wiecej jest tak: 1. obiekt high poly wzucam do melody 2. generuje normal bump maps 3. ustawiam ja 4. wybieram teksture normal mapy do maxa 5. za pomoca unwarpa nakladam (ale w ktorym slocie ona ma byc> g (14:59) masz zamapowany model low poly g (14:59) z tego modelu robisz hi poly (z tego zamapowanego low) g (15:00) nic nowego rozbudowujesz go zeby nie stracic mapowania bo ci nic nie wyjdzdzie g (15:00) i generujesz mape majac 2 modele low i hi poly tak samo zamapowane domel31 (15:01) aha domel31 (15:01) czyli juz texturki nakladam na low poly ktory pozniej rozbudowywuje g (15:01) tak domel31 (15:01) a dopiero pozniej generuje ta lepsza mapke g (15:01) textura nie ma znaczenia domel31 (15:01) high do tej low g (15:01) mapowanie g (15:01) unwap domel31 (15:02) oki doki
kurt_hectic Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 - w game arcie jest dzial na normal maping, tam mozesz cos znalezc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się