Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

pierwszy raz animuje postac i nie za bardzo wiem jak poradzic sobie z oczami..glownie chodzi mi o rig oczu.. na zalaczonym obrazku widac ze narazie sa to cztery oddzielne sfery..jezeli przypne je do kregoslupa i dam constraint LookAt na zrenice to wszystko jest dobrze dopki nie zaczne wyginac postaci..wtedy oczywiscie oczy zanurzaja sie w cialo i jest kicha:)..jak powinienem to zrobic zeby potem ladnie to takze przy morfingu wychodzilo..(np.rozszerzanie oczu razem z powiekami do gory) z jednoczesnym podlaczeniem Look At .. pllis pomozcie bo jestem w kropce

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no raczej to nie będzie pomoc.... tak bywa z postaciami które mają oczy na wysokości kręgosłupa...

 

Jedyne na co wpadłem to przywagować wertexy koło oczu taktak.. żęby wpływała na nie TYLKO jedna kosć.... wtedy nie będą zatapiać się... chyba żę oczkom też nadasz skina... i powagujesz dokładnietak jak skórę koło nich oba patenty powinny zadziałać

Napisano

Asblaze ma racje. Obawaim się, że możesz mieć problemy z ta postacią. Chociaż jakbyś stwożył dodatkową kość (np zwykłego boxa) zlinkował ko z Kręgiem na wysokości oczu i do niego przypisał wertexy okolicy oczy, na sztywno, tak rzeby sie nie deformowały, to powinno coś z tego wyjść.

Powodzenia

Napisano

ok, mam jeszcze pytanie.. jezeli teraz zrobie dopowiedni cut vertexow i tak powyciagam zeby tworzyly oczy.. dodam kosci ktore maja dzialac tylko na nie.. to jak potem nadac im kolor bialy no i zrobic zrenice sterowane jakims helperem na takich oczach? czy mozna to jakos zrobic ze sferami?

Napisano

w twoim przypadku mozesz strerowac obrotem nalozonej tekstury U, V, W ale to raczej masakra :) - chyba najlatwiej jak zakrzywiona powierzchnie (rogowke) bediesz przesuwal po luk nad powierzchnia oka ta zakrzywiona powierznia tez mogla by byc np. jakas sphera

Napisano

ok dziala miodzio.. dolozylem kosc i przypiosalem oczy, nic sie juz nie zatapia.. mam teraz jeszcze maly problem ze zrenicami.Mianowicie oczy nie sa sferami (splaszczone sfery to samo zrenice) i rotacja nie przebiega po powierzchni oka..jak mozna to inaczej rozwiazac tak eby miec helper cos w stylu lookAt

Napisano

polaczony jest przez skopiowanie Point01.Position do Shpere01.../Gizmo.Position (jako instance) w TrackView

 

pozdrawiam Sebastian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności