Skocz do zawartości

wczytywanie zewnętrzego swf-a + preloader


maritim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Czy moglby ktos zyczliwy podsunac mi jakis konkretny przyklad kodu na zaladowanie zew. swf do istniejacego z poprzedzajacym go preloaderem? Otoz, znalazlem wiele tutoriali i przykladow, ale jesli zuz cos zadzialalo to nie bylo widac preloadera podczas wczytywania nowego swfa. Ja zwykle musze nadmienic ze jestem dosc "zielony" - - hehe. Za wszelka pomoc bede niezmiernie wdzieczny, ale prosze nie odsylajcie mnie do innych miejsc. Zalezaloby mi na konkretnym przykladzie jesli to mozliwe, gdyz odwiedzilem juz chyba wiekszosc miejsc zwiazanych z takimi zagadnieniami. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Piszesz że nie było widać preloadera w Twoich przykładach, może to dlatego że uruchamiałeś swfa we flashu albo z dysku gdzie przesył danych jest na tyle szybki że preloader trwa ułamek sekundy. W podglądzie pliku swf we flashu jest coś takiego jak simulate download (w mx 2004 lub podobna nazwa w poprzednich wersjach, nie pamiętam dokładnie)

 

Co do spraw technicznych to narazie powiem tyle że do załadowania swfa używa się funkcji LoadMovieNum lub LoadMovie (pierwszy ładuje na poziomy drugi do innego Movie Clipa) preloader musi być już w swfie którego chcemy załadować.

 

Jak będę miał nieco więcej czasu to podam konkretne przykłady kodu

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach