ZOMO Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 Niestety niemam czasu juz nad tym pracowac, wiem ze jest problem z tekstura na slupie i na niektorych deskach, moze jak skoncze animacje to w ramach relaksu jeszcze dopracuje :)
Andree Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 bardzo fajne :) Ja bym to jeszcze troszke przyciemnil zeby zrobic fajny klimacik.[soczek]
Orcher Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 ta jedna deska tak jakos wyglada jakby latala :) ale pozatym extra
Phantom Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 hmm...dobrym wzorem w sumie była by gra \"Mafia\" którą bardzo mocno mógłbyś dorobić jakiś trzepak...jakieś butelki...stare pralki :D...zdechłe radia...nie ma w tym zaułku życia...myśle że o wiele ładniej by wyglądał jakby pora była jush zachodzącego słońca (więcej czerwieni, pomarańczy :D)...koncept jest ciekway, orginalny...heh ale wywody pisze :P pozrdo...
Pablo Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 pracka spoko...tylko jak dla mnie to wszystko jest za sterylne...i malo klimatu...moglbys ja jeszcze dopiescic :)) pozd
ZOMO Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 Hej, dzieki za komentaze ;) Przydaly by sie jak to robilem :D Moze nastepnym razem w WIP\'ie zamieszcze :) Obrazek jest za jasny, mosialem go wyswietlac na projektorze i otwierac na szkolnych komputerach ktore maja badziewne i ciemne monitory (debil co je ustawial zabral dostep do sterownikow i bez kombinowania nieda sie nic zmienic). No ale jasnosc to nie problem... Popelilem blad z kostkami na drodze, bo jest to plane+gribble+meshsmooth+noise, miliony poligonow... ciezko teraz cokolwiek z tym zrobic :)
Phantom Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 nie no wiesz...od strony technicznej to to bardzo łądnie wygląda...ale można z tego zrobić bardzo przyjemną dla oka rzecz...dokończyć budowanie klimatu, który tak czy siak zacząłeś...:D pozdro...
Vogel Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 Najczęstszy problem wszystkich scen 3D - zbyt sterylne...
Tomasz Kucharz Napisano 22 Maj 2003 Napisano 22 Maj 2003 Ciekawy temat. Na początku nie wiedziałem co mi niegra - coś brakowało tej scenie - niewiedziałem czemu brakuje jej klumatu alu już wiem. Wydaj mi się że chciałeś pokazać kawałek brudnej, zapuszczonej dzielnicy gdzie można dostać tylko po pysku. Patrząc na obrazek niby wszystko jest w OK. Nawet przekręcenie kamery sugeuje że tu może zdażyć się coś zaskakującego . Moim zdaniem jesli są to stare budynki i mają wyglądać na zniszczone brak jakichkolwiek uszczerbków czasu na tynku, niech gdzieniegdzie odlatuje a po dnim bedzie widać cegłe, niech leży na ulicy, wiecej rdzy, brudu \"syfu\" jakieś papiery, rozbite szkło, przyciemnij troche scene - wiecej otoczenia swiatłem o granatowym zabarwieniu - bedize cool . Czekam na update Pozdrawiam
Fr3d3k Napisano 22 Maj 2003 Napisano 22 Maj 2003 Fajna uliczka fajna [piwo] Lubie takie klimaty Tomasz Kucharz-> albo ja mam cos z oczami albo ty:D Ja tam widze kaluze heh, ale moze mi sie zdaje ;) Pozdrawiam
Tomasz Kucharz Napisano 23 Maj 2003 Napisano 23 Maj 2003 Hehehehehe - ale jaja - jest. Najpierw oglądnołem obrazek - potem całego posta pisłaem z pamięci - nie patrząc na obrazek - jesli go nie zauważyłem znaczy to ze moze słabno jest zaakcentowana - ale mniejsza z tym - poprostu jest. HEHE - wiec jeśli można wymieniam brak kałuży - na - brak napisów na ścianach (mogą być np tego typu \" MAX NOT DEAD\" \"3D MANY PANY\" Pozdrawiam :-)
ZOMO Napisano 23 Maj 2003 Autor Napisano 23 Maj 2003 Dzieki za kolejne komentarze :) Macie oczywiscie wszyscy racje, brakuje brudu i zniszczen. Zabraklo czasu bo praca z terminem byla. Bardzo krotkim zreszta jak wszystko w 3D. Problem z napisami na scianach, nie bylo ich w scenariuszu.... i mam tez watpliwosci czy w 1890 mieli anarchistow urzywajacych MAXa :D I patrzylem na Mafie i fotografie z tego okresu...budynki i elementy sa poprawne...tylko ...za ladne :D Minelo troche czasu odkad to zrobilem...troche zmadrzalem i napewno bym to lepiej zrobil, ale czasu brak ;/ Jeszcze raz dzieki za opinie...zawsze sie przydaja : Nawet po fakcie.
NEHRU Napisano 28 Maj 2003 Napisano 28 Maj 2003 popraw tekstury... szczególnie ich ułozenie (patrz słupki i chodnik) dodaj lekkiego bumpa... dodaj syfu (śmieci, butelki, stare tapczany, kartony). Przede wszytkim jest to bardzo sterylne, zabrudź wszytko... jakieś grafiti kiepskiego autorstwa na jakiejś ścianie, pozatym przydałoby się jakieś potłuczone szkoło...
klower Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 ja bym jeszcze dodal jakies swiatlo z latarnii skoro to jest bardzo wczesny poranek. Barkuje tu tez jakiegos akcentu na ktorym powinno sie zaiwesic wzrok, np, pijak lezacy , albo wszystkie okna ciemne a tylko w jednym sie pali swiatlo, zeby byla jakas intryga.
Dr. eA Napisano 1 Czerwiec 2003 Napisano 1 Czerwiec 2003 Moze spodoba Ci sie moj pomysl. Na samym koncu uliczki dalbym ksztalt czlowieka. Byloby na czym oko zawiesic, a przy okazji mogloby to skolonic widza do jakis przemyslen, reflaksji.
Rekomendowane odpowiedzi