Napisano 19 Kwiecień 200519 l czy da sie w maxie zrobic animowany tekst tak by powstal efekt licznika. Probowalem morphingiem, ale to chyba tak nie dziala. Prosze o pomoc
Napisano 20 Kwiecień 200519 l oczywiscie, najlatwniej chyba za pomoca skrytu robisz np. tak 1. dodajesz do sceny Point01 i Text01 2. Point01/X_Position laczysz za pomoca wire parameters z Text01/X_Position tak by point przekazywal wartosci dla textu 3. a w okienku wpisz cos takiego: $Text01.text = X_Position as String;0 i daj connect 4. zmieniajac pozycje X pointa znieniac beda sie wartosci w Text, a to chyba wystarczy ? :) pozdrawiam
Napisano 20 Kwiecień 200519 l a ten licznik ma być wyświetlany w 3d czy na płaszczyźnie? bo jeśli na płaszczyźnie to zrób texturke animowaną ;)
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor dziekuje za odpowiedz. Oczywiscie, ze w 3d bo inaczej nie meczyl bym Was :) Tak chodzi mi o takie wlasnie odliczanie tylko dwoch cyfr 0 i 1 zeby 0 zmienialo sie na jeden i odwrotnie(taki zapetlony system dwojkowy). Ale nie do konca jarze ten przykladzik. Nie wiem jak utworzyc "point" i "wireparameters"albo lepiej napisze, ze rozumiem gdzie jest maxscript i ze trzeba tam to pewnie wpisac i potem pewnie dac komende run, ale drugiego punktu nie czaje, a mianowicie: 2. Point01/X_Position laczysz za pomoca wire parameters z Text01/X_Position tak by point przekazywal wartosci dla textu Wybaczcie poczatkujacemu
Napisano 20 Kwiecień 200519 l W Wire parameters masz dwa okna... jedno z lewej, drugie z prawej. W jednym oknie odnajdujesz kanał pozycji tekstu w osi X a w drugim kanał pozycji punktu w osi X. I klikasz na connect (w kierunku od punktu do tekstu).
Napisano 20 Kwiecień 200519 l mozesz zrobic tak, ze robisz 2 oddzielne Texty (jeden z "1", drugi z"0"), ktore nachodza na siebie i pozniej zanimowac w track view zeby sie pojawialy i znikaly razy jeden, raz drugi
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor udalo mi sie dobrnac do tych ustawien, ale po nich albo text laczy sie z pointem i nic albo pojawiaja sie w miejsce mojej cyfry 0 slowo "undefinied", wiec chyba najlepiej jak pokaze nad czym sie mecze w tym pliku
Napisano 20 Kwiecień 200519 l w zalaczniku sa gotwce (max6): licznik.max - to o czym pisalem wczoraj licznik_losowy.max - przesuwasz point po X i zmnienia sie losowo na 0 lub 1 (wolniej przesuwasz, wolniej sie zmienia) licznik_button.max - w zakladce Piont01/modify w dodanym custom attributes jest przycisk ktorym recznie zmieniasz on/off pozdrawiam Sebastian
Napisano 9 Listopad 200618 l licznik.max - to o czym pisalem wczoraj licznik_losowy.max - przesuwasz point po X i zmnienia sie losowo na 0 lub 1 (wolniej przesuwasz, wolniej sie zmienia) licznik_button.max - w zakladce Piont01/modify w dodanym custom witam. mam dokładnie taki sam problem. ale nie wiem jak pobrac te pliki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto