Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czy da sie w maxie zrobic animowany tekst tak by powstal efekt licznika. Probowalem morphingiem, ale to chyba tak nie dziala. Prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

oczywiscie, najlatwniej chyba za pomoca skrytu robisz np. tak

 

1. dodajesz do sceny Point01 i Text01

2. Point01/X_Position laczysz za pomoca wire parameters z Text01/X_Position tak by point przekazywal wartosci dla textu

3. a w okienku wpisz cos takiego: $Text01.text = X_Position as String;0 i daj connect

4. zmieniajac pozycje X pointa znieniac beda sie wartosci w Text, a to chyba wystarczy ? :)

 

pozdrawiam

Napisano

dziekuje za odpowiedz. Oczywiscie, ze w 3d bo inaczej nie meczyl bym Was :) Tak chodzi mi o takie wlasnie odliczanie tylko dwoch cyfr 0 i 1 zeby 0 zmienialo sie na jeden i odwrotnie(taki zapetlony system dwojkowy). Ale nie do konca jarze ten przykladzik. Nie wiem jak utworzyc "point" i "wireparameters"albo lepiej napisze, ze rozumiem gdzie jest maxscript i ze trzeba tam to pewnie wpisac i potem pewnie dac komende run, ale drugiego punktu nie czaje, a mianowicie:

 

2. Point01/X_Position laczysz za pomoca wire parameters z Text01/X_Position tak by point przekazywal wartosci dla textu

 

Wybaczcie poczatkujacemu

Napisano

W Wire parameters masz dwa okna... jedno z lewej, drugie z prawej. W jednym oknie odnajdujesz kanał pozycji tekstu w osi X a w drugim kanał pozycji punktu w osi X. I klikasz na connect (w kierunku od punktu do tekstu).

Napisano

mozesz zrobic tak, ze robisz 2 oddzielne Texty (jeden z "1", drugi z"0"), ktore nachodza na siebie i pozniej zanimowac w track view zeby sie pojawialy i znikaly razy jeden, raz drugi

Napisano

udalo mi sie dobrnac do tych ustawien, ale po nich albo text laczy sie z pointem i nic albo pojawiaja sie w miejsce mojej cyfry 0 slowo "undefinied", wiec chyba najlepiej jak pokaze nad czym sie mecze w tym pliku

Napisano

w zalaczniku sa gotwce (max6):

 

licznik.max - to o czym pisalem wczoraj

licznik_losowy.max - przesuwasz point po X i zmnienia sie losowo na 0 lub 1 (wolniej przesuwasz, wolniej sie zmienia)

licznik_button.max - w zakladce Piont01/modify w dodanym custom attributes jest przycisk ktorym recznie zmieniasz on/off

 

pozdrawiam Sebastian

Napisano

licznik.max - to o czym pisalem wczoraj

licznik_losowy.max - przesuwasz point po X i zmnienia sie losowo na 0 lub 1 (wolniej przesuwasz, wolniej sie zmienia)

licznik_button.max - w zakladce Piont01/modify w dodanym custom

 

witam.

mam dokładnie taki sam problem. ale nie wiem jak pobrac te pliki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności