Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam problem.. jak dobrze obkleic takie poly.. mam kwadratowa texture hi-res dzinsu i chcialbym ja dodac do polygonow na spodniach(ale tylko czesci).. zawsze mi sie rozmazuje, jak to poprawnie zrobic?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dodajesz modyfikator uwv. zaznaczasz kawalek spodni > planet map... chyba > to na dole w modyfikatorze, ten kawalek : utworzy sie : na nowo , i tak po koleji, potem texporter > parmowy plugin , poszukaj na goolge.... p.s w bardziej zaaw, modelach jednach to nie przechodzi > wiec zrob jak kazdy Pro grafik od 2d > MAXON BODY PAINT 3d > malujesz po modelu. nie troszczysz sie o siatke, pozdro.

Napisano
dodajesz modyfikator uwv. zaznaczasz kawalek spodni > planet map... chyba > to na dole w modyfikatorze, ten kawalek : utworzy sie : na nowo , i tak po koleji, potem texporter > parmowy plugin , poszukaj na goolge.... p.s w bardziej zaaw, modelach jednach to nie przechodzi > wiec zrob jak kazdy Pro grafik od 2d > MAXON BODY PAINT 3d > malujesz po modelu. nie troszczysz sie o siatke, pozdro.

 

:] :] :]

;D

Napisano

hihihi ...

 

dobra ... koniec ;]

 

jak chcesz dodac material do spodni a masz calą postac jako jeden model to zrob tak ;] :

 

1. zaznacz polygony ktore tworzą spodnie ... i zjedz na dol tam gdzie jest set ID : i wpisz tam np. "2"

 

do reszty siatki tam gdzie chcesz rozne materialy tak samo ... chodzi o to zeby pogrupowac dane polygony w rozne grupy ...

 

2. robisz material multi / sub object

i w tej liscie ktora bedizesz mial po lewej są numerki ktore odpowiadaja jaki material bedize przypisany danemu poligonowi o danym ID ... tam gdzie zaznaczyles polygony spodni i dales ID : 2 to do slotu z materialem 2 daj material spodni i wszystko ... zadne PRO planet map czy inne uklady planetarne ... po co sobie mącić ;]

 

procedure powtarzasz ile tam chcesz dla reszty polygonow w zaleznosci od ilosci materialow ...

 

reszta to samo mapowanie danych poly ... ;] ale przy tak malym obiekcie to chyba nei ejst wazne i z pewnoscią wystarczy modyfikator UVW map z zaznaczonym mapowaniem "Box" i jesli bedize sie dalej rozmazywalo to poprostu ustaw wielkosc gizma w tym modyfikatorze ... ;] polapiesz sie napewno

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności