Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam problem.. jak dobrze obkleic takie poly.. mam kwadratowa texture hi-res dzinsu i chcialbym ja dodac do polygonow na spodniach(ale tylko czesci).. zawsze mi sie rozmazuje, jak to poprawnie zrobic?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 805
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dodajesz modyfikator uwv. zaznaczasz kawalek spodni > planet map... chyba > to na dole w modyfikatorze, ten kawalek : utworzy sie : na nowo , i tak po koleji, potem texporter > parmowy plugin , poszukaj na goolge.... p.s w bardziej zaaw, modelach jednach to nie przechodzi > wiec zrob jak kazdy Pro grafik od 2d > MAXON BODY PAINT 3d > malujesz po modelu. nie troszczysz sie o siatke, pozdro.

Napisano
dodajesz modyfikator uwv. zaznaczasz kawalek spodni > planet map... chyba > to na dole w modyfikatorze, ten kawalek : utworzy sie : na nowo , i tak po koleji, potem texporter > parmowy plugin , poszukaj na goolge.... p.s w bardziej zaaw, modelach jednach to nie przechodzi > wiec zrob jak kazdy Pro grafik od 2d > MAXON BODY PAINT 3d > malujesz po modelu. nie troszczysz sie o siatke, pozdro.

 

:] :] :]

;D

Napisano

hihihi ...

 

dobra ... koniec ;]

 

jak chcesz dodac material do spodni a masz calą postac jako jeden model to zrob tak ;] :

 

1. zaznacz polygony ktore tworzą spodnie ... i zjedz na dol tam gdzie jest set ID : i wpisz tam np. "2"

 

do reszty siatki tam gdzie chcesz rozne materialy tak samo ... chodzi o to zeby pogrupowac dane polygony w rozne grupy ...

 

2. robisz material multi / sub object

i w tej liscie ktora bedizesz mial po lewej są numerki ktore odpowiadaja jaki material bedize przypisany danemu poligonowi o danym ID ... tam gdzie zaznaczyles polygony spodni i dales ID : 2 to do slotu z materialem 2 daj material spodni i wszystko ... zadne PRO planet map czy inne uklady planetarne ... po co sobie mącić ;]

 

procedure powtarzasz ile tam chcesz dla reszty polygonow w zaleznosci od ilosci materialow ...

 

reszta to samo mapowanie danych poly ... ;] ale przy tak malym obiekcie to chyba nei ejst wazne i z pewnoscią wystarczy modyfikator UVW map z zaznaczonym mapowaniem "Box" i jesli bedize sie dalej rozmazywalo to poprostu ustaw wielkosc gizma w tym modyfikatorze ... ;] polapiesz sie napewno

Napisano
  • Autor

thx Marcin wlasnie o to mi chodzilo, kurt dzieki za Pro podejscie ale chodzilo mi o to proste rozwiazanie :) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności