danilo2 Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 Dlaczego jak w maxie mam cylindra i w animce kręce nim 360 stopni, to po odtworzeniu animki nie kręci się tak jak go obkręciłem (tzn. jak koło samochodowe) tylko kręci się tak jakby było krzywe - przekrzywia się w lewo i w prawo nawet o 45 stopni !!! jak temu zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 daj tą animke zobaczyć wtedy będzie ci można pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 Pewnie trzeba dać w połowie obrotu, albo czesiciej klucze (set key), bo jak pokażesz mu tylko stan początkowy i końcowy to nie wie w którą stronę ma sie kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 21 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2005 animke wrzuce za 2 godzinki (bo teraz czasu nie mam) ale w ramach sprostowania dodam, że nawet po zrobieniu 1/4 obrotu tak się dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 a moze to przxez pivota? jest w centrum cylindra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 22 Kwiecień 2005 Share Napisano 22 Kwiecień 2005 Albo rodzaj obrotów. Zobacz czy masz ustawione TCB czy EulerXYZ. W pierwszym przypadku może się właśnie tak dziać. Chociaż drugi też nie jest najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 22 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2005 jednak nie zamieszczę animki, ale powiem co zrobić aby otrzymać taki sam błąd - zróbmy cylindra, jak koło auta, przekręćmy go o ok 30 lub więcej stopni (taj jak auto stojące na chodniku) a następnie wybierzmy "kręcenie" ustawmy klatki kluczowe na 0 i100 oraz z pola "reference coordinate system" wybierzmy local (aby koło kręciło się jak w samochodzie). No i teraz jak przekręcimy to koło o dowolny stopień to podczas odtwarzania animki kręci się w różne strony !!! no i jak temu zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 22 Kwiecień 2005 Share Napisano 22 Kwiecień 2005 Nie mam takiego problemu. ALe jak wcześniej pisałe sprawdź jaki masz przypisany controler obrotu. Euler czy TCB. Jak ten drugi to zmień na Euler XYZ. Jak to nie pomoże to zanimuj boxa a potem podłącz do niego cylinder:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 22 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2005 już wiem jak pozbyć się tego problemu!!! w motion/properties wystarczy wybrać w miejscu gdzie wpisane są literki XYZ zestaw liter składający się z jednej pary identycznych, a wtedy działa poprawnie... ale bie wiem czemu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 22 Kwiecień 2005 Share Napisano 22 Kwiecień 2005 U mnie działa niezależnie od ustawienia osi obrotu w motion propertis:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się