Jump to content
Sign in to follow this  
Tomasz Kucharz

BMW Z3 - co o tym myślicie ???

Recommended Posts

PS: - to moja pierwsza bryka w 3ds - aa zresztą wogóle pierwsza praca którą pokazałem - ucze sie dopiero 6 miechów wiec prosze o konkretne porady ikrytyke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest to M5 czy M3 czy też Z3 - to niejest problem - jesli bedzie trzeba - oczywiście zmienie - chciałem napisać jakiś model - ptzysło mi wtedy na myśl M5 - dlatego tak pisze - ale zamin skończe model napewno dokładnie sprawdze. Model w wiekszości był wykonany z pamięci - podstawą był Z3. Natomiast M5 to tylko mój wymysł

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo..pieknie Ci wyszedl jak na pierwsy model :))) tylko moglbys wprowadzic male poprawki...tzn:

- przod jest za kwadratowy..zaookraglij go bardziej

- skroc szybe bo jest za dluga

- popracuj nad lakierem

- jw tyle ze swiatla

 

pozdr:)[piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam model wygląda poprawnie, jednak lakier jest wprost koszmarny... BTW - jakiego renderera użyłeś, bo coś mi się wydaje że brakuje GI...

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem ze od razu rzuca mi sie w oczy ten wszechobecny raytrace :) nie za duzo go troszke, za bardzo sie to wszystko blyszczy i odbija, model nawet calkiem spoko, ale listwa podprogowa jest chyba innego koloru od reszty albo mi ie zdaje. Dziwne rzeczy tez dzieja sie przed przednim nadkolem na wysokosci zdezaka, i radzilbym wytlumic moze troche tlo aby wydobyc sam model samochodu, bo lekko niknie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na pierwszy model to bardzo dobrze. Tak jak wszyscy uważam, że lakier do poprawki. I zmniejszył bym odbicia podłoża i lakieru + troche bardziej stonował otoczenie, żeby samochód bardziej się wybijał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest AcidBoyXL

Taa, jak na pierwszą pracke to całkiem całkiem, zważywszy na to że to scanline render chyba bo jakos tak wygląda.. no przód mi się też rzucił w oczy i odbicia troche mnie zdezorientowały, tj. za duże są. Może spróbój z GI... narazie tyle bo te zmiany powinny dużo dać

 

[piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki wszystkim za porady. w nastepnym renderingu poprawie:

1: Lakier

(może shellac ??)

2. Napewno tło bedzie przytonowane - jest w pierwszej chwili bardziej widoczne jak sama bryka

3. Przede wszystkim zmienie logo na ścianie - z \"M5\" na \"Z3\"

4. Migacz przedni naweno nadaje sie do zmiany - swiatła tez za bardzo błyszczą

 

PS

Jak radzicie zrobić karoserie, czym renderować - może final render,

Co do lakieru to odbicia za bardzo sie rozmyają - robią się z nich play - chyba o to chodziło :-)

 

jeszcze raz Dzieki wielkie i zapraszam za dwa dni - bedzie poprawka :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czym renderować? W czymkolwiek byle nie w \"standardowym\" renderku maxa ;] Brazil, V-Ray, Final Render - do wyboru do koloru, V-Ray i Brazil maja swoje bezpłatne wersje (nie wiem jak to wyglada w przypadku FR) do uzytku niekomercyjnego / testów (właśnie widzę ze bezpłatny Braizl został czasowo zdjęty ze strony).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krzysztof Kucharz....jestes jakos spokrewniony z Tomaszem Kucharzem?:]:]:D:D

 

pozdr[lol]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak - to mój wstrętny bracholek - dzieki niemu teraz siedze minimum 4 godziny od połowy roku przy maxie - i jest coraz gorzej - DZIEKI WSZYSTKIM ZA DOTYCHCZASOWE POSTY NARAZIE SIEDZE NAD BRAZILEM, ŁADUJE W SIEBIE TUTORIALE I UCZE SIE PILNIE (ZNAM GO OD WCZORAJ) JAK BEDE UMIAŁ UŻYĆ GO DO TEJ SCENKI TO OBIECUJE UPDATE. POZDRAWIAM - NARKA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy