Napisano 29 Kwiecień 200519 l dokladnie tak jak w temacie. chcialbym zrobic w swojej pracy taki efekt jak jest na tej: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=15158 jednak nieiwem jak i gdzie sie to robi. Jesli do tego potrzebny jest Vray to posiadam go w wersji 1.09
Napisano 29 Kwiecień 200519 l Ja bym takie coś to pod Post Produkcje podpiał chyba w PS'ie coś takiego zrobisz
Napisano 29 Kwiecień 200519 l Autor nie. gdzies mialem gotowca do 3d maxa i po wyrenderowaniu sceny tez sie "pokazała" taka fajna mgiełka/filtra. Jednak w secenie tej bylo tyle opcji ze niewiedzialem ktora to :/
Napisano 29 Kwiecień 200519 l w każdym razie w ps'ie także coś takiego zrobisz lub w innym programie 2d
Napisano 29 Kwiecień 200519 l zibi chiba najprościej (poza ps'em) zrobić mgłę fog (to gdzieś w efektach czy środowisku nie pamiętm)
Napisano 29 Kwiecień 200519 l filtr? bardzo prosta sprawa; bierzesz cewkę równolegle z rezystorem; dla 3 decybelowego nachylenia wyznaczasz częstotliwość graniczną i wiesz już jak ci filtruje; oczywiście bardziej selektywne pasmo przepuszczania wymaga filtrów wyższego rzędu :/ co do obrazka to nie zabadzo wiem o jaki efekt ci chodzi ... glow? blur?
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Autor o jaki efekt mi chodiz ? ta swiecaca mgielka ktora panuje na obrazku :-), jest w niej chyba troche fog,blur i czegos jeszcze ale nie rozgryzlem jak ja stworzyc aby dala TAKI efekt lub podobny
Napisano 30 Kwiecień 200519 l filtr? bardzo prosta sprawa; bierzesz cewkę równolegle z rezystorem; dla 3 decybelowego nachylenia wyznaczasz częstotliwość graniczną i wiesz już jak ci filtruje; oczywiście bardziej selektywne pasmo przepuszczania wymaga filtrów wyższego rzędu :/ po co to ? Jeśli chodzi o efekt który chcesz uzyskać to na 100% jest to zwykłe zmiękczenie do uzyskania np. w photoshopie i absolutnie nie widze sensu robienia tego w maxie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto