Napisano 30 Kwiecień 200519 l Mam mur z cegłami, w który uderza kula. W momencie uderzenia, cegły rozlaują się i robią dziurę w murze ( to akurat jest dobrze :)) jednak spora część cegieł przelatuje przez podłoże w nicość (to akurat jest źle:( ). Podłorze ma podpisane pod siebie SB Collection, jakby co . Załączam zdjęcie
Napisano 30 Kwiecień 200519 l A po co do podłoża przypisujesz SB ? Nie lepiej RB ? A przenikanie to pewnie kwestia ustawinia colission tolerance w opcjach reactora na mniejszy
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Autor Sorki, żle napisałem RB jest podpisane do boxa. Collision tollerance ustawiony był na o,1m. Jak przestawiłem na 1, to już tyle cegieł nie przelatywało, przez podłoże. Teraz upadły eleancko, tyle że niektóre cegły spadające z góry odbijały się i latały we wszystkie strony.
Napisano 2 Maj 200519 l Może być na 0,1m... im mniej tym lepiej... ale też ryzyko, że przeniknie jest większe... Musisz podbić ilość sampli na klatkę... Substeps/Key.... w Utilities/reactor/Preview%Animation.... domyślnie jest 10 a to czasami o wiele za mało... wydłuża to trochę czas kalkulacji, ale zwiększa precyzję... pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto