Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Poruszałem juz kiedys temat BONES'ÓW. Jest w porządku jesli chodzi o animowanie modela

ryby w miejscu ale jesli chce zrobic animacje po linii to juz sie zacznaja schody.

 

Bonesy zosatają a ryba rusza sie jak na dyskotece szachistów.

Ktos tam kiedys zrobil tutek o spline +animacjia po niej i tam mu sie wszytko nałozyło na

ową linie , tj wspomnialem umnie tego nie robi a czemu ???

\

 

jesli ktos by mógł podpowiedziec to byłbym wdzieczny :) thx

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 900
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak masz splajna to dodaj do ryby path deform (WSM) i animuj parametr percent. Musisz tylko uważać ze splajnem żeby się ryba za nadto nie 'ścisnęł'. Oczywiście ważne jest początkowe położenie ryby. Najlepiej na początku splajna.

Napisano

Hm.... do ryby używałbym spline IK... tutorial znajdziesz w tutorialach...

jesli kosci kręcą CI siedookoła własnej osi.... to je zablokuj ... a tak w ogóle to najprościej przy rybie nawet nie bawic siew bonesy... tylko użyc jakiegośpola sił wpływajacego na siatkę... Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności