Napisano 1 Maj 200519 l Witam Poruszałem juz kiedys temat BONES'ÓW. Jest w porządku jesli chodzi o animowanie modela ryby w miejscu ale jesli chce zrobic animacje po linii to juz sie zacznaja schody. Bonesy zosatają a ryba rusza sie jak na dyskotece szachistów. Ktos tam kiedys zrobil tutek o spline +animacjia po niej i tam mu sie wszytko nałozyło na ową linie , tj wspomnialem umnie tego nie robi a czemu ??? \ jesli ktos by mógł podpowiedziec to byłbym wdzieczny :) thx
Napisano 1 Maj 200519 l Jak masz splajna to dodaj do ryby path deform (WSM) i animuj parametr percent. Musisz tylko uważać ze splajnem żeby się ryba za nadto nie 'ścisnęł'. Oczywiście ważne jest początkowe położenie ryby. Najlepiej na początku splajna.
Napisano 1 Maj 200519 l Hm.... do ryby używałbym spline IK... tutorial znajdziesz w tutorialach... jesli kosci kręcą CI siedookoła własnej osi.... to je zablokuj ... a tak w ogóle to najprościej przy rybie nawet nie bawic siew bonesy... tylko użyc jakiegośpola sił wpływajacego na siatkę... Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto