lord_saskybody Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 Witam Poruszałem juz kiedys temat BONES'ÓW. Jest w porządku jesli chodzi o animowanie modela ryby w miejscu ale jesli chce zrobic animacje po linii to juz sie zacznaja schody. Bonesy zosatają a ryba rusza sie jak na dyskotece szachistów. Ktos tam kiedys zrobil tutek o spline +animacjia po niej i tam mu sie wszytko nałozyło na ową linie , tj wspomnialem umnie tego nie robi a czemu ??? \ jesli ktos by mógł podpowiedziec to byłbym wdzieczny :) thx
Bacry Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 Jak masz splajna to dodaj do ryby path deform (WSM) i animuj parametr percent. Musisz tylko uważać ze splajnem żeby się ryba za nadto nie 'ścisnęł'. Oczywiście ważne jest początkowe położenie ryby. Najlepiej na początku splajna.
lord_saskybody Napisano 1 Maj 2005 Autor Napisano 1 Maj 2005 Nie pomaga :P ryba nadal sie (siatka) sie chrzani równo
asblaze Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 Hm.... do ryby używałbym spline IK... tutorial znajdziesz w tutorialach... jesli kosci kręcą CI siedookoła własnej osi.... to je zablokuj ... a tak w ogóle to najprościej przy rybie nawet nie bawic siew bonesy... tylko użyc jakiegośpola sił wpływajacego na siatkę... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się