Jump to content

[aniamcja] Ryba + animacja po splinie


Recommended Posts

Witam

 

Poruszałem juz kiedys temat BONES'ÓW. Jest w porządku jesli chodzi o animowanie modela

ryby w miejscu ale jesli chce zrobic animacje po linii to juz sie zacznaja schody.

 

Bonesy zosatają a ryba rusza sie jak na dyskotece szachistów.

Ktos tam kiedys zrobil tutek o spline +animacjia po niej i tam mu sie wszytko nałozyło na

ową linie , tj wspomnialem umnie tego nie robi a czemu ???

\

 

jesli ktos by mógł podpowiedziec to byłbym wdzieczny :) thx

Link to comment
Share on other sites

Jak masz splajna to dodaj do ryby path deform (WSM) i animuj parametr percent. Musisz tylko uważać ze splajnem żeby się ryba za nadto nie 'ścisnęł'. Oczywiście ważne jest początkowe położenie ryby. Najlepiej na początku splajna.

Link to comment
Share on other sites

Hm.... do ryby używałbym spline IK... tutorial znajdziesz w tutorialach...

jesli kosci kręcą CI siedookoła własnej osi.... to je zablokuj ... a tak w ogóle to najprościej przy rybie nawet nie bawic siew bonesy... tylko użyc jakiegośpola sił wpływajacego na siatkę... Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy