Posted May 1, 200520 yr Witam Poruszałem juz kiedys temat BONES'ÓW. Jest w porządku jesli chodzi o animowanie modela ryby w miejscu ale jesli chce zrobic animacje po linii to juz sie zacznaja schody. Bonesy zosatają a ryba rusza sie jak na dyskotece szachistów. Ktos tam kiedys zrobil tutek o spline +animacjia po niej i tam mu sie wszytko nałozyło na ową linie , tj wspomnialem umnie tego nie robi a czemu ??? \ jesli ktos by mógł podpowiedziec to byłbym wdzieczny :) thx
May 1, 200520 yr Jak masz splajna to dodaj do ryby path deform (WSM) i animuj parametr percent. Musisz tylko uważać ze splajnem żeby się ryba za nadto nie 'ścisnęł'. Oczywiście ważne jest początkowe położenie ryby. Najlepiej na początku splajna.
May 1, 200520 yr Hm.... do ryby używałbym spline IK... tutorial znajdziesz w tutorialach... jesli kosci kręcą CI siedookoła własnej osi.... to je zablokuj ... a tak w ogóle to najprościej przy rybie nawet nie bawic siew bonesy... tylko użyc jakiegośpola sił wpływajacego na siatkę... Pozdrawiam
Create an account or sign in to comment