Jump to content

Material Editor - kłopot


hkropinski

Recommended Posts

Sorry, że tak was męczę. Ale to nie daje mi spokoju. Kiedy mam jakiś obiekt w 3ds i chce przypisać mu teksturę włączam Material Editor. Jako obiekt wybieram bitmapę a następnie swój rysunek. Kiedy go wybiorę nie mam możliwości " assign material to selection" ( zamrożone ). Nie wiem dlaczego tak jest. Może bitmapa mieć kształt tej kulki? Jeżeli tak to jak ją zrobić? Dzięki

Link to comment
Share on other sites

robisz tak : najpierw zaznaczasz ten obiekt 3d co masz w maxie, potem wciskasz "m", wybierasz któryś materiał (ta szara kulka ;) ) przechodzisz do "maps" (na dole masz) w slot 'diffuse color' wstawiasz bitmape (czyli klikasz na przycisk koło difuse, wybierasz bitmap, i swój plik) , potem klikasz ASSIGN to OBJECT. Może ci nie działać dlatego ze nie masz znaznaczonego obiektu ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy