Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sorry, że tak was męczę. Ale to nie daje mi spokoju. Kiedy mam jakiś obiekt w 3ds i chce przypisać mu teksturę włączam Material Editor. Jako obiekt wybieram bitmapę a następnie swój rysunek. Kiedy go wybiorę nie mam możliwości " assign material to selection" ( zamrożone ). Nie wiem dlaczego tak jest. Może bitmapa mieć kształt tej kulki? Jeżeli tak to jak ją zrobić? Dzięki

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 991
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz tak : najpierw zaznaczasz ten obiekt 3d co masz w maxie, potem wciskasz "m", wybierasz któryś materiał (ta szara kulka ;) ) przechodzisz do "maps" (na dole masz) w slot 'diffuse color' wstawiasz bitmape (czyli klikasz na przycisk koło difuse, wybierasz bitmap, i swój plik) , potem klikasz ASSIGN to OBJECT. Może ci nie działać dlatego ze nie masz znaznaczonego obiektu ;)

Napisano

NIe działa bo nie można przypisać mapy. Mapa to coś innego niż materiał. Mapa jest częścią materiału i tylko materiały można przypisywać do obiektów.

Napisano

ale wg instrukcji będzie działac :D za spoko koleś jesteś żebym się z tobą kłócił ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności