Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sorry, że tak was męczę. Ale to nie daje mi spokoju. Kiedy mam jakiś obiekt w 3ds i chce przypisać mu teksturę włączam Material Editor. Jako obiekt wybieram bitmapę a następnie swój rysunek. Kiedy go wybiorę nie mam możliwości " assign material to selection" ( zamrożone ). Nie wiem dlaczego tak jest. Może bitmapa mieć kształt tej kulki? Jeżeli tak to jak ją zrobić? Dzięki

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz tak : najpierw zaznaczasz ten obiekt 3d co masz w maxie, potem wciskasz "m", wybierasz któryś materiał (ta szara kulka ;) ) przechodzisz do "maps" (na dole masz) w slot 'diffuse color' wstawiasz bitmape (czyli klikasz na przycisk koło difuse, wybierasz bitmap, i swój plik) , potem klikasz ASSIGN to OBJECT. Może ci nie działać dlatego ze nie masz znaznaczonego obiektu ;)

Napisano

NIe działa bo nie można przypisać mapy. Mapa to coś innego niż materiał. Mapa jest częścią materiału i tylko materiały można przypisywać do obiektów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności