hkropinski Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Sorry, że tak was męczę. Ale to nie daje mi spokoju. Kiedy mam jakiś obiekt w 3ds i chce przypisać mu teksturę włączam Material Editor. Jako obiekt wybieram bitmapę a następnie swój rysunek. Kiedy go wybiorę nie mam możliwości " assign material to selection" ( zamrożone ). Nie wiem dlaczego tak jest. Może bitmapa mieć kształt tej kulki? Jeżeli tak to jak ją zrobić? Dzięki
Hindus Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 robisz tak : najpierw zaznaczasz ten obiekt 3d co masz w maxie, potem wciskasz "m", wybierasz któryś materiał (ta szara kulka ;) ) przechodzisz do "maps" (na dole masz) w slot 'diffuse color' wstawiasz bitmape (czyli klikasz na przycisk koło difuse, wybierasz bitmap, i swój plik) , potem klikasz ASSIGN to OBJECT. Może ci nie działać dlatego ze nie masz znaznaczonego obiektu ;)
Bacry Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 NIe działa bo nie można przypisać mapy. Mapa to coś innego niż materiał. Mapa jest częścią materiału i tylko materiały można przypisywać do obiektów.
Bacry Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Jeśli można zacytować: Może ci nie działać dlatego ze nie masz znaznaczonego obiektu ;) a to jednak nie to samo
Hindus Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 ale wg instrukcji będzie działac :D za spoko koleś jesteś żebym się z tobą kłócił ;)
hkropinski Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Dobrze nie kłućcie się, wszystko działa, nie ma problemu!
Bacry Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 To nie jest kłótnia tylko wymiana poglądów. nawet jedno brzydkie słowo nie padło tak kultura ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się