Jump to content

Character studio


burza102

Recommended Posts

W character studio zrobilem szkielet i polaczylem go z cialem czlowieka za pomoca physiqu, lecz podczas zmiany polozenia ramienia cialo tego czlowieczka "rozciaga sie jak guma" wiem, ze musze powiekszyc pole, ktore bedzie modyfikowane przez kosci. Czy ktos moze wie , gdzie to sie robi ??

Link to comment
Share on other sites

dopasuj grubości kości mniej wiecej do gabarytów siatki (tak zeby wizualnie biped wypełniał wnętrze modelu) i podepnij model jeszcze raz. "automat" powinien dokładniej podpiąć siatkę do kosci.

Link to comment
Share on other sites

Panowie a ja mam takie pytanie, biped w sumie ma 2 nogi i dwie rece w sumie 4, a ja potrzebuje 6 :] co w takim przypadku ? mam stwora 6 noznego i chce go animowac, physique koniecznie, ale co wczesniej ? bonesy rozlozyc ?

 

 

no tu taj to pozostaje BONES:P

Link to comment
Share on other sites

dodre pytanie sam mam ten problem, w charakter studio 3.x wiedziałem jak to zrobić :)

po prostu kopiowało się ramiona "z sziftem" i już. W 4.x to nie działa :/, ale na pewno da się to zrobić. może ktoś się zlituje i powie jak :D

Sam mam do zanimowania pająka.

Link to comment
Share on other sites

Mam jeszcze jedno pytanie: przeprowadzam animacje postaci jej kroki; postac zatrzymuje si przed krzeslem i naciskam przycisk "auto key" przesuwam suwak animacji o 50 klastek do przodu i recznie przesuwam srodek ciezkosci szkieletu na krzeslo, jednak wtdey pojawia sie komunikat "Keys may not be set after the last footstep". Wiec jak mozna to zanimowac np. siadanie na krzesle, ruch ramion itp, ktos moze pomoc ??

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy