Skocz do zawartości

Character studio


burza102

Rekomendowane odpowiedzi

W character studio zrobilem szkielet i polaczylem go z cialem czlowieka za pomoca physiqu, lecz podczas zmiany polozenia ramienia cialo tego czlowieczka "rozciaga sie jak guma" wiem, ze musze powiekszyc pole, ktore bedzie modyfikowane przez kosci. Czy ktos moze wie , gdzie to sie robi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dopasuj grubości kości mniej wiecej do gabarytów siatki (tak zeby wizualnie biped wypełniał wnętrze modelu) i podepnij model jeszcze raz. "automat" powinien dokładniej podpiąć siatkę do kosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam takie pytanie, biped w sumie ma 2 nogi i dwie rece w sumie 4, a ja potrzebuje 6 :] co w takim przypadku ? mam stwora 6 noznego i chce go animowac, physique koniecznie, ale co wczesniej ? bonesy rozlozyc ?

 

 

no tu taj to pozostaje BONES:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodre pytanie sam mam ten problem, w charakter studio 3.x wiedziałem jak to zrobić :)

po prostu kopiowało się ramiona "z sziftem" i już. W 4.x to nie działa :/, ale na pewno da się to zrobić. może ktoś się zlituje i powie jak :D

Sam mam do zanimowania pająka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie: przeprowadzam animacje postaci jej kroki; postac zatrzymuje si przed krzeslem i naciskam przycisk "auto key" przesuwam suwak animacji o 50 klastek do przodu i recznie przesuwam srodek ciezkosci szkieletu na krzeslo, jednak wtdey pojawia sie komunikat "Keys may not be set after the last footstep". Wiec jak mozna to zanimowac np. siadanie na krzesle, ruch ramion itp, ktos moze pomoc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności