burza102 Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 W character studio zrobilem szkielet i polaczylem go z cialem czlowieka za pomoca physiqu, lecz podczas zmiany polozenia ramienia cialo tego czlowieczka "rozciaga sie jak guma" wiem, ze musze powiekszyc pole, ktore bedzie modyfikowane przez kosci. Czy ktos moze wie , gdzie to sie robi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 zakladki physique - envelope albo po wertexach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ser Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 dopasuj grubości kości mniej wiecej do gabarytów siatki (tak zeby wizualnie biped wypełniał wnętrze modelu) i podepnij model jeszcze raz. "automat" powinien dokładniej podpiąć siatkę do kosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
burza102 Napisano 6 Maj 2005 Autor Share Napisano 6 Maj 2005 dzieki teraz to wychodzi niezle :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Burnet Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 Panowie a ja mam takie pytanie, biped w sumie ma 2 nogi i dwie rece w sumie 4, a ja potrzebuje 6 :] co w takim przypadku ? mam stwora 6 noznego i chce go animowac, physique koniecznie, ale co wczesniej ? bonesy rozlozyc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 Panowie a ja mam takie pytanie, biped w sumie ma 2 nogi i dwie rece w sumie 4, a ja potrzebuje 6 :] co w takim przypadku ? mam stwora 6 noznego i chce go animowac, physique koniecznie, ale co wczesniej ? bonesy rozlozyc ? no tu taj to pozostaje BONES:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ser Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 dodre pytanie sam mam ten problem, w charakter studio 3.x wiedziałem jak to zrobić :) po prostu kopiowało się ramiona "z sziftem" i już. W 4.x to nie działa :/, ale na pewno da się to zrobić. może ktoś się zlituje i powie jak :D Sam mam do zanimowania pająka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
burza102 Napisano 6 Maj 2005 Autor Share Napisano 6 Maj 2005 Mam jeszcze jedno pytanie: przeprowadzam animacje postaci jej kroki; postac zatrzymuje si przed krzeslem i naciskam przycisk "auto key" przesuwam suwak animacji o 50 klastek do przodu i recznie przesuwam srodek ciezkosci szkieletu na krzeslo, jednak wtdey pojawia sie komunikat "Keys may not be set after the last footstep". Wiec jak mozna to zanimowac np. siadanie na krzesle, ruch ramion itp, ktos moze pomoc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F.T.O Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 Możecie mi pomuc?? Mam 3dsa krótko i nie moge znaleść opcij " physiqu", mogil byście opisać jak dokładdniej on działa, bym mógł dobrze zlinkować kośći do ręki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi