Napisano 8 Maj 200519 l Hej... mam taki problem. Przygotowuje animacje, tworzę Character i Clip. Moge sobie stworzyć z tego fajnego loopa, ale chciałbym czasem coś do animować. Tworzenie kluczy na obiektach nalerzących do charakteru i animowanych clipem nie działa.... Klucze niby sietworzą, ale obiekt realizuje tylko animacjie z Clipa. Jak to obejsć? Normalnie chyba powinno zrobicto się layersami. ale nie moge znalesć nic co ma z tym coś wspólnego.. Mam nadzieję, że jasno się wyraziłęm :) Pozdrawiam
Napisano 8 Maj 200519 l jesli chcesz dodac dodatkowa animacje, musisz zrobic drugi clip i polaczyc je w trax editorze (temu drugiemu daj tez opcje relative). A jesli zechcesz normalnie animowac, liniowo, to zablokuj klipy w trax edit. pozdr.
Napisano 10 Maj 200519 l Autor Znalazłem rozwiązanie :) nie ma to jak uparte dażenie do celu ;) w prawym dolnym rogu musi być zaznaczony charakter z którym pracuje. Potem zaznaczam dany kontroler postaci i kluczuje go w miejscu w którym chcę, żeby wyszedł z cyklu i w miejscu w którym ma do niego wrócić. (to ważne, bo inaczej cykl tego kontrolera nie wróci do normy) Klip jest nadal realizowany, ale mogę na bazie klipu doanimowywać sobie dodatkowe gesty. :) Ważne też jest... żeby po edycji przełączyć się spowrotem z Charakteru na none, bo można zacząć przez przypadek kluczowac klipy ;) Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto