Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej... mam taki problem.

 

Przygotowuje animacje, tworzę Character i Clip.

Moge sobie stworzyć z tego fajnego loopa, ale chciałbym czasem coś do animować.

 

Tworzenie kluczy na obiektach nalerzących do charakteru i animowanych clipem nie działa....

Klucze niby sietworzą, ale obiekt realizuje tylko animacjie z Clipa.

 

Jak to obejsć? Normalnie chyba powinno zrobicto się layersami. ale nie moge znalesć nic co ma z tym coś wspólnego..

 

Mam nadzieję, że jasno się wyraziłęm :)

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli chcesz dodac dodatkowa animacje, musisz zrobic drugi clip i polaczyc je w trax editorze (temu drugiemu daj tez opcje relative).

A jesli zechcesz normalnie animowac, liniowo, to zablokuj klipy w trax edit.

 

pozdr.

Napisano

Znalazłem rozwiązanie :) nie ma to jak uparte dażenie do celu ;)

 

w prawym dolnym rogu musi być zaznaczony charakter z którym pracuje.

Potem zaznaczam dany kontroler postaci i kluczuje go w miejscu w którym chcę, żeby wyszedł z cyklu i w miejscu w którym ma do niego wrócić. (to ważne, bo inaczej cykl tego kontrolera nie wróci do normy)

Klip jest nadal realizowany, ale mogę na bazie klipu doanimowywać sobie dodatkowe gesty. :)

 

Ważne też jest... żeby po edycji przełączyć się spowrotem z Charakteru na none, bo można zacząć przez przypadek kluczowac klipy ;)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności