Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej... mam taki problem.

 

Przygotowuje animacje, tworzę Character i Clip.

Moge sobie stworzyć z tego fajnego loopa, ale chciałbym czasem coś do animować.

 

Tworzenie kluczy na obiektach nalerzących do charakteru i animowanych clipem nie działa....

Klucze niby sietworzą, ale obiekt realizuje tylko animacjie z Clipa.

 

Jak to obejsć? Normalnie chyba powinno zrobicto się layersami. ale nie moge znalesć nic co ma z tym coś wspólnego..

 

Mam nadzieję, że jasno się wyraziłęm :)

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli chcesz dodac dodatkowa animacje, musisz zrobic drugi clip i polaczyc je w trax editorze (temu drugiemu daj tez opcje relative).

A jesli zechcesz normalnie animowac, liniowo, to zablokuj klipy w trax edit.

 

pozdr.

Napisano
  • Autor

Znalazłem rozwiązanie :) nie ma to jak uparte dażenie do celu ;)

 

w prawym dolnym rogu musi być zaznaczony charakter z którym pracuje.

Potem zaznaczam dany kontroler postaci i kluczuje go w miejscu w którym chcę, żeby wyszedł z cyklu i w miejscu w którym ma do niego wrócić. (to ważne, bo inaczej cykl tego kontrolera nie wróci do normy)

Klip jest nadal realizowany, ale mogę na bazie klipu doanimowywać sobie dodatkowe gesty. :)

 

Ważne też jest... żeby po edycji przełączyć się spowrotem z Charakteru na none, bo można zacząć przez przypadek kluczowac klipy ;)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności