asblaze Napisano 8 Maj 2005 Share Napisano 8 Maj 2005 Hej... mam taki problem. Przygotowuje animacje, tworzę Character i Clip. Moge sobie stworzyć z tego fajnego loopa, ale chciałbym czasem coś do animować. Tworzenie kluczy na obiektach nalerzących do charakteru i animowanych clipem nie działa.... Klucze niby sietworzą, ale obiekt realizuje tylko animacjie z Clipa. Jak to obejsć? Normalnie chyba powinno zrobicto się layersami. ale nie moge znalesć nic co ma z tym coś wspólnego.. Mam nadzieję, że jasno się wyraziłęm :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 8 Maj 2005 Share Napisano 8 Maj 2005 jesli chcesz dodac dodatkowa animacje, musisz zrobic drugi clip i polaczyc je w trax editorze (temu drugiemu daj tez opcje relative). A jesli zechcesz normalnie animowac, liniowo, to zablokuj klipy w trax edit. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 10 Maj 2005 Autor Share Napisano 10 Maj 2005 Znalazłem rozwiązanie :) nie ma to jak uparte dażenie do celu ;) w prawym dolnym rogu musi być zaznaczony charakter z którym pracuje. Potem zaznaczam dany kontroler postaci i kluczuje go w miejscu w którym chcę, żeby wyszedł z cyklu i w miejscu w którym ma do niego wrócić. (to ważne, bo inaczej cykl tego kontrolera nie wróci do normy) Klip jest nadal realizowany, ale mogę na bazie klipu doanimowywać sobie dodatkowe gesty. :) Ważne też jest... żeby po edycji przełączyć się spowrotem z Charakteru na none, bo można zacząć przez przypadek kluczowac klipy ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się