Napisano 8 Maj 200519 l Natchniony kolejna czescia filmu :D postanowilem zrobic glowna scenerie. Tak ona wyglada w filmie, a tak u mnie: Renderowalem w brazilu. Ta biala powierzchnia to Brazil Utility. Zapewne dodam jeszcze slabo widoczny znaczek tesseract'u. Czekam na propozycje zmian i oczywiscie oceny :) pozdro
Napisano 8 Maj 200519 l calkiem nie zle, tylko te sciany msz za malo troojwymiarowe. sa plaskie poprostu
Napisano 8 Maj 200519 l dwojki nie ogladalem, ale pamietam ze w jedynce byly wzorki na scianach - tez je zrobisz?? i wydaje mi sie ze "szkielet" powinien byc ciemniejszy i bardziej matowy(bez takiego reflekta). poza tym ok, fajnie by bylo jakbys jakas animke z tym zrobil, w ktorej pokazesz wszystkie funkcje tego pudelka :)
Napisano 8 Maj 200519 l wudaje mi sie ze proporcje sa zle, dales za duze biale kwadraty zobacz ile misjsca zawieraja przejscia w cwiartce tych bialych kwadratow, i sprubuj je wrecz odmierzyc bo tutaj srawa jest dosyc prosta, btw film byl zabisty aje je je
Napisano 8 Maj 200519 l Hmm no nawet ciekawe, ale film byl badziewny ;). Pzdr obejrzyj jednyke to pogadamy:], dwoojka byla taka sobie...a troojka porazka totalna... ...tak wlanie wygladal(mniej wiecej) w CUBE II, jest bardzo podobny do orginalu...troche sciany za plaskie tylko:D
Napisano 8 Maj 200519 l Autor Baldack> Za plaskie sciany?;] To niby co ma z nich wystawac?:P Te metalowe konstrukcje? GRiPi> w dwojce wzorkow nie zaobserwowalem :D tylko ten teserract... Asfalton> Z przykroscia musze stwierdzic, ze chyba masz racje :P dzieki za uwage, sprobuje to naprawic :) Da sie zrobic tak, zeby wyrenderowac kawalek obrazka, zapisac stan, a potem zaczac render od tego samego miejsca ?:> pewnie nie, ale wole sie upewnic :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto