Napisano 8 Maj 200519 l Witam wreszcie skonczylem cos ;] pierwsza "znaczna" scenka ;] siedzialem przy tym sporo czasu (okolo 7h) coz czekam na komentarze. http://www.thermoplus.pl/neron/metro.jpg
Napisano 8 Maj 200519 l Witam!. Ja przepraszam, ale ja nie znam się na tym i nie wiem na pierwszy rzut oka co to przedstawia. Wydaje mi się że jest to jakaś kolejka ze stacją ?. No praca całkiem, tylko chyba jest za zbyt rysunkowo w tej stacji i tej kolejce, tak to wszystko chyba odstaje od reszty, która jest w takim swoistym klimacie. Pozdrawiam!.
Napisano 8 Maj 200519 l Nie bardzo wiem o co chodzi w tej scenie. Jest nieczytelna, Może jakieś wyjaśnienie
Napisano 8 Maj 200519 l sporo czasu nad nią spędziłeś 7h. u.... ja też nie bardzo wiem co tu widać. proponuję dalszą pracę nad sceną.
Napisano 8 Maj 200519 l Autor no wlasnie nikt nie moze za perwszym razem "wyczuc" oco chodzi :] no to wyjasniam: to jest stacja metra (na powieszchni) w roku 2010. stacja wyglada tak "malowniczo" nowo.. poniewaz jest nowa zostala niedawno wybudowana a ten budynek jest dosc stary bo z roku 2005 i do tego kwasne deszcze spowodowaly szybka korozje budynku :] po prawej mozna zauwazyc (pociag metra) w ruchu.. ;] taki rozmazany nie wiedzialem jak przedstawic dynamike
Napisano 8 Maj 200519 l 1. tak ja Bacry ,pracce jeszcze wiele brakuje 2. nawet po Twoim komentarzu nie do konca wiadomo o co tam chodzi ;)
Napisano 8 Maj 200519 l "stacja wyglada tak "malowniczo" nowo" ekhm... ;) 7 godzin na pracke to dużo?! Jak dla mnie to scena jest zbyt "plastikowa". I też nie mogłem załapać o co w niej chodzi;)
Napisano 8 Maj 200519 l niewiele mowia mi twoje wyjasnienia ze jest to METRO. Więcej pracy w nią włóż to moze bedzie spoko.
Napisano 8 Maj 200519 l te schody łamią perspektywe....a i wogule tło to ja nie wiem co to...mi to wygląda jakby to było niebieskie pudełko i w środku takie metro dla lalek no i odjezdzająca ciuchcia jakoś tak w powietrzy to wszystko wisi :/ radze posiedzieć nad tym kolejne 7h