Napisano 11 Maj 200519 l Witam Was wszystkich. Jeszcze niedawno prosiłem na tym forum o pomoc w modelowaniu spline`ami. Chciałem tu podziękować @Jim_mee (nie kupowałem lalki, ale porysowałem sobie trochę po szkicach ;] ). Do rzeczy: przyszedł mi do głowy pomysł na animację. Nie zdradzę jeszcze samej treści, bo nie wiem czy uda mi się w ogóle to zrealizować. Jestem na razie na etapie tworzenia obiektów i postaci, więc droga dłuuuga jeszcze. Więc oto zalążek pierwszej postaci (w zasadzie już drugiej). Zaczynam jak zwykle od twarzy. Z założenia ma to być karykaturka, więc proszę bez komentów typu: 'ten nos jakiś garbaty'. Aha, no i to początek organiki dla mnie (w zasadzie początki w maxie), więc proszę o wyrozumiałość i konkretne uwagi.
Napisano 11 Maj 200519 l oczy sa wedlug mnie fatalne ale moze takie ialy byc:) pokaz siatke i ten kaptur(na to mi to wyglada) ma duzo bledow:) choc moze tez tak mialo byc:) pozdro
Napisano 11 Maj 200519 l Ja bym wogole wywalil te twarz i zaczol od nowa. Przerob jakis tutek dot. modelowania glowy bo z tego co widze to nawet nie modelowales wg. edge loopow.
Napisano 11 Maj 200519 l to troche na twarz nie wygląda. na początek bym ci radził przeglądnąć (ale tak poważnie) jakiś podręcznik od biologii. wtedy zobaczysz, że każda istota z twarzą :D nie ma takiego deltowego czoła. jeśli to ma być karykatura, to raczej uwypuklaj jakieś cechy, kształty, a nie je chowaj. pozniej poprezglądaj jakieś strony dla modelek (bądź modeli) i wychwytuj te cechy, których jest tam najwięcej. pozatym to pełno błędów w modelu, brak brody, niewymodelowane usta
Napisano 12 Maj 200519 l Autor Ludzie, wyluzujcie trochę. Zaczynam dopiero pracę w 3Dmaxie i wiem, że "to coś" ma wiele błędów. Właśnie dlatego umieściłem moje wypociny tutaj, żeby ktoś życzliwy wskazał mi co RAZI. Poza tym nie spodziewam się, że stworzę dzieło sztuki, chcę tylko żeby moja praca była poprawna technicznie. Dzięki Mr.Duck. Zrobiłem pare poprawek (usta, trochę czoło, siatka kaptura). Jeśli chodzi o zaokrąglanie, to wręcz przeciwnie - trochę zaostrzyłem :P Chciałem na to nałożyć cartoonową teksturkę i taki efekt jakoś bardziej pasuje mi do koncepcji. Po zaokrąglaniach twarz wyszła mi za "pulchna", a to coś ma być niemiłosiernie chude.
Napisano 12 Maj 200519 l Baton ma 100% racji jak chcesz sie nauczyc modelowania glow:) to mosisz przerobic jakies tutki z ograniki bo nie bedziesz modelowal poprawnie:) i sie nie nauczysz kazdy przerabial choc jeden tutek wiec polecam lekture sa na tej stronie tutki po pl wiec probelemow by nie bylo (jak cos) aha a jak piszesz ze taki efekt cie zadowala to my chyba nie mamy prawa burzyc twojej koncepcji ze to zle czy tamto prawda?? pozdro
Napisano 12 Maj 200519 l Autor mosisz przerobic jakies tutki z ograniki bo nie bedziesz modelowal poprawnie:) --> przerobiłem nie jeden,bez tego chyba nie wiedziałbym jak zacząć nie sądzisz? jak piszesz ze taki efekt cie zadowala to my chyba nie mamy prawa burzyc twojej koncepcji ze to zle czy tamto Dokładnie, dziękuję za uwagę. Rozjaśniliście mi wszystkie techniczne zawiłości tego modelu. Myślałem, że to forum, a szczególnie ten dział, służą właśnie nauce i dawaniu rad, ale chyba się myliłem.
Napisano 12 Maj 200519 l --> przerobiłem nie jeden,bez tego chyba nie wiedziałbym jak zacząć nie sądzisz? hmmmm jest pewna roznica miedzy zaczeciem a stawianiem edge loopow i poprawnym modelingiem........... Dokładnie, dziękuję za uwagę. Rozjaśniliście mi wszystkie techniczne zawiłości tego modelu. Myślałem, że to forum, a szczególnie ten dział, służą właśnie nauce i dawaniu rad, ale chyba się myliłem. a co mielismy ci rojzjasnic skoro piszesz ze tak ma byc pisalem ze oczy sa do du**:D ze ten kaptur czy co to jest ma duzo bledow i pokaz siatke bo tak to nic nie pomozemy........ pozdro
Napisano 12 Maj 200519 l Autor ok, zostawmy to na razie. Powalczę trochę sam z organiką. Jak dojdę do jako takiego poziomu i zrobię coś godnego uwagi - na pewno się odezwę. Dzięki @Nielot007 Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto